Gå til innhold

Ler deres unger?


Benni-min

Anbefalte innlegg

Min er 3mnd på mandag, og ler ikke. Han smiler fra øre til øre, men latteren sitter liksom fast. Regner med den er på tur. Gleder meg slik til å høre latter. Nå har han begynt å "snakke" så mye. Blir helt ør mange ganger. Nydelig. Hørt sååå mange fortellinger de siste dagene. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per er sparsom på latteren, han er over 3 mnd nå. Han lo litt med pappa en gang og ler liksom en gang ganske ofte, men ikke noe latterkrampe her. Gleder meg også til det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi lo for for første gang i dag! Ho lå på stellebordet og kikka på storebror da ho plutselig satte i å le! Jeg og pappan smelta fullstendig!

 

Verdens fiineste latter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden med latter enda, men smiler veldig mye. Er ikke så mye prating heller, men det kommer nok. Fikk forresten tatt opp småpratingen på mobiltelefonen, kjempegøy å ha til senere (og kanskje som ringetone???). Han ble veldig overrasket da han fikk høre seg selv etterpå!

 

Er født 3 uker for tidlig, så helsesøster sa at vi måtte beregne 2-3 ukers forsinkelse i utvikling den første tiden før han tar det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten ler ikke enda, men han trener. Det har han egentlig gjort lenge, snart en måned... Det kommer liksom en og en av gangen, noen ganger en og en på rad... Men ikke sånn ordentlig... Men jeg gleder meg!! Alle sier jo at det er det herligste de har hørt!

Men Karsten kom 11 dager før tiden, så kanskje det da tar litt lenger tid før han begynner å le, da?! Han smilte ikke før han var 7 uker, i alle fall! Får kose meg med gode smil i ventetiden! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nora har hatt noen latterkuler - den siste i badekaret med storesøster som lagde ablegøyer ved siden av:-) Fullstendig til å smelte av! Jeg husker ennå første latteren til eldstemann - nå snart 8 år siden; den var akkurat som den han har idag! Det var nesten som en liten smakebit på alt det gode vi hadde i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...