Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Guttungen på 13 mnd er selvsagt verden beste og søteste gutt. Men den lille rabagsten skal absolutt opp rundt kl 05 vær bidige morgen. Det er noe tidlig for slitne småbarnsforeldre. Han sovner veldig greit ca kl 19,30 og sover som sagt til kl 05. PÅ dagtid så sover han greit en gang ca 2 timer. Synest dette er litt lite i løpet av døgnet men unger har jo forskjellig søvnbehov. Men til spørsmålet. Noen som har gode råd får å få han til å sove 1 time eller to mer på morgenen? Vi har prøvd å la han gråte selvsagt etter at vi har vært inne hos han (ligger på eget rom siden han var 3 mnd) Taknemmelig for svar/hjelp. Hilsen en trøtt pappa
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Er han sulten kanskje? Jeg har ikke noe særlig gode råd, men min gutt hadde en tendens å våkne tidlig fordi han var sulten. Jeg ammer fremdeles så det løser seg jo enkelt og greit. Vet ikke om det er greit å plugge i ham litt melk eller om det går utover apetitten til frokost. Hva med velling?. Har dere hørt med helsestasjonen om de har noen lure tips å komme med. Forstår at det er slitsomt å våkne kl 5, det er jo midt på natta for oss voksne jo;)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Prøv å gi han en flaske varm melk og se om han sovner igjen`?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg heller til at han er sulten. Frøkna mi våkner rundt seks. Hun får litt melk og sover vanligvis til halv åtte etterpå. Hva gjør man ikke for litt mer søvn? ; )
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Vi gir jenta vår en flaske med Biola, og like viktig tenker jeg det er at hun får tørr bleie. Da kan hun sove noen timer igjen etterpå. Så prøv det! Men selvsagt, det finnes nok eksempler på at noen barn faktisk er utvilsomme A-mennesker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå