Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har sett en ukes tid at jeg hadde en hvit prikk på den ene brystvorten. Den var ca så stor som en kvise, og helt hard. For ta dager siden da jeg sto i dusjen tenkte jeg at jeg skulle se om det gikk an å pelle bort det hvite, og da kom det masse gørr ut av brystvorten. Minnet litt om kremost... Noen som vet hva det kan være? Det har blitt bra nå, men var litt ekkelt... Kan det være gammel melk? Æsj... Ble kvalm av å se på, og det kom mer og mer når jeg klemte på brystvorten.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Mulig d er kalk? Har ei veninnne som ikk er gravid, som kan klemme på prikkene rundt brystvorta, og det kommer ut no kalkgreier... hehe..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Kanskje det... Det er mye rart man skal igjennom. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Da er det nok på tide å skaffe seg ammeinnlegg! Det som kommer ut er råmelk og når du våkner en morgen og ligger klistret fast i lakenet, ja da skjønner du fort at oooops her gjør "meieriet" seg klar til jobben sin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå