Crawling&Vesla Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Når gjorde dere det? Jeg er 17 uker i morgen og kjenner noe som jeg tror kanskje kan være knøttet. Men er jo så usikker... Hva skal man kjenne etter egentlig? Jeg kjenner liksom små "stryk" på venstre side..
nutri Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Gratulerer! Er det ikke spennende?! Var omtrent like langt som deg da jeg kjente det første gang, samme måte. Og innimellom små "plopp" i magen. Definitvt ikke luft. =)
Videlivi Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 mitt første tegn på liv var som om en liten boble sprakk i magen min, fikk dette bekreftet da legen min sa at den sparket henne =) Det kan også kjennes ut som om noen knipser deg i magen fra innsiden =) for tiden er det en som trenger mer plass inni meg, prøver å bryte seg ut, eller utvide plassen sin.... Den kan komme seg ut så skal den få stor plass!!! ( termin var 21 oktober...)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Har kjent på noe siden 16 uke jeg.. (var egentlig i 17 uke da..) var veldig usikker, men etterhvert som jeg har komt lengre svangerskapet kan jeg være sikker på at det er spark fra nurket jeg har kjent på=)d var som bittesmå "krampetrekninger" langt nede i magen... helt fantastisk!! er nå i min 20uke, og hver gang jeg legger meg for å slappe av, er det store bevegelser!! av og til skvepper jeg til faktisk;) Mange sier at det man som førstegangs ikke kjenner liv før sent (20++), men om man kjenner noe slikt er det definitivt liv (ikke luft nei...;)Snakket med jordmor på ultralyd, hun sa noen knøttiser var rett og slett mer livlig i akkurat det øyeblikket man legger seg nedpå.. Deilig å kjenne at barnet leker seg i magen, får litt trygghetsfølelse=)
myboylollypop Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 ..jeg kjente også 'stryk' i uke 17-18, er nå i uke 20 og i går kjente jeg et tydelig spark! pappaen var tilstede, og han kunne kjenne det når han la hånden sin på magen...sukk! kjenner spark og liv best når jeg ligger og slapper av og stryker litt på magen..
Lapez Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Jeg kjente liv fra uke 14, og tydlig spark og boksing fra uke 17 å har kjent masse daglig liv siden, er 25 uker på vei nå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå