Gå til innhold

Vondt i brysvortene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er ute så får jeg så stive brysvorter og det gjør innmarig vondt i brystene og vorta..er vel helt normalt eller ikke?er 14uker i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps, det får jeg også. Helt normalt. Når jeg skal være ute en stund pleier jeg å stappe inn noen ammeinnlegg av ull. Det virker for meg. Men jeg går ikke med de til vanlig, kun hvis jeg skal være ute en stund (med hunder eller med sønnen min). De ser litt klumpete ut under tynn genser, men det dr.... jeg i så lenge det ikke gjør vondt.

Skrevet

det var smart..tror nesten jeg må kjøpe meg slikt og.Er ute med hunden en del og jobber i bhg..mye ute der.Takk for tipset.

Skrevet

Jeg og har det saann.. Akkurat som om jeg faar krampe i brystvortene paa en maate.. Det er veldig vondt ja.. Det hjelper aa ha paa seg varme klaer og det hjelper veldig aa ta en varmeflaske paa hvis du er hjemme og kjenner at det knyter seg.. Da gir det seg ganske fort.. Men vondt er det i alle fall ja..

Skrevet

Join the club=) Mine er ekstremt vonde, spess når det er kaldt ute.. brrrr.. jeg har faktisk ammeinnlegg i ull, fikk de på babyshop.. Tror jeg skal bruke dem når det er kaldt ja!

Skrevet

Jeg kom akkurat inn etter to timer i skogen med bikkjene og da var ull-ammeinnlegga gode å ha! Det er jo grisekaldt ute om kveldene nå, jo. Da hjelper det ikke akkurat med overfølsomme brystvorter som knyter seg og gjør møkkvondt så fort du stikker skoa på utsia av døra. *sender varme tanker til geniet som oppfant ammeinnlegg i ull*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...