Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Startet med den i dag da lillegutt ligger i bro og prøver å få ut luften..Bruker minifom,men synes ikke effekten er så stor,er blitt bedre til å rape,men fortsatt mye luft og ont.Hvor ofte drikker dere av denne teen?Synes dere den hjelper?Håper:)Han er 5 uker.
Amabolla Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Etter å ha prøvd minifom,maltekstrakt,pute under madrassen,massasje av mage,løfting av bein så gikk jeg og kjøpte økologisk ammete-og det virket! Jeg tror i hvertfall det var den som gjorde det for jenta mi ligger ikke og presser i evigheter lenger. Drikker en stor kopp om dagen med 1 1/2 t-skje ammete-lar den trekke i 5-10 min før jeg drikker.
Mama-panama76 Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg slet med ammingen (fødet med uplanlagt keisersnitt, barnet var 2,4 kg, jeg var stresset, osv.) Jeg prøvde alt for å få ammingen i gang, bl.a drakk ammete fra helsekost. Ingenting hjalp for å få 100% melkeproduksjon. Jeg måtte begynne å gi nan i tillegg. Jeg dummet meg ved å gi nan fra flaske. Barnet nektet å ta brystet i det hele tatt om 2 måneder..
Rosarose Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Har hatt god erfaring. Brukte den fra dag 1 og drakk ca. 1 kopp om dagen. Lot være en uke og det endte med at vesla fikk noe veldig magevondt pga luft hun ikke fikk ut -så var det tilbake på amme-teen igjen. -ikke noe mer problem. kan være litt sterk smak på den og da er tipset å trekke den bare et halvt minutt -virker fordet!
Gjest colorina Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, jeg merka stor forskjell på luftsmerter med og uten ammete. Kjøpte den på helsekost, den har flere urter enn den man får på apoteket, så tror den har litt kraftigere virkning også.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Drikker weleda sin posete! Han har aldri proppet så mye som etter jeg begynte med den (hehe, jeg også) Er kjempefornøyd, drikker 2-5 om dagen, kommer ann på :-) Å produksjonen har merkbart gått opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå