Gå til innhold

FAEN..5 dager etter ikm kom mensen..hadde til og med en svaak posetiv sgravid strek:( snufs

Anbefalte innlegg

nå er jeg lei meg nå..hadde jo et hå siden testen var svaak posetiv og mensen ikke kom før i dag..altså 5 dager etter ikm..

nei nå gir jeg opp...hvorfor skal det være sååå vannskelig å bli gravid,når man har såååå lyst på barn:(

snufs,,,ja..ja da er jeg i min enda nye pp.

Fortsetter under...

Åååååå nei og nei. Dette var en trist nyhet. Lei meg på dine vegne at du fikk mensen nå Baas. Kanskje du var gravid, men egget klarte ikke å feste seg? Siden du fikk svaaak positivt.

Skjønner godt at du er lei deg nå. Men ikke gi opp kjære deg. Håper i neste pp det klaffer for deg.

Stoooor trøsteklem fra meg.

Uffda... virker som den babyboomen lar vente på seg...hmf!!!!

Sender mange store trøsteklemmer... du får ikke alle.. hehe trenger kanskje noen selv... ikm i dag og negativ test!!!

Og husk det er lov å være lei seg... vi bygger jo opp masse forventninger i løpet av en mnd!!! Sitter å kjenner pms humørert kommer.. blir skikkelig trist når en hører noen har tr på besøk!

Ønsker deg god helg og lykke til videre!!!!!!!

Synd med den testen ja..kjipt å få slike forhåpninger..men ser dpå den positive siden....ny pp nye muligheter..og du har jo ikke prøvd så lenge heller.....

klem

Annonse

Hei!

Det var dårlige nyheter. Jeg har testet negativt med QR,ikm idag eller mandag,men regner med at mensen kommer sålenge vi begge hadde det på akkurat samme måte.

Lykke til neste pp.

Kos deg med litt god vin i helgada,snart er det alkostopp vet du!

Uffda, vennen..... *troesteklem!!*

Ikke saa greit aa faa en saann skuffelse, nei. Men ikke gi opp!!! Du greier det nok til slutt, skal du se! Men det er vanskelig, saa du maa holde motet oppe og staa paa! Det SKAL gaa, er mottoet mitt! hehe:P

Lykke til, vennen! Krysser fingrene for deg for neste pp!

er så forbanna urettferdig.. mange av de som blir gravid ønsker ikke barnet så dem tar abort.. men vi som ønsker det så sterkt skal slite.. jeg tror mye av slitinga med å bli gravid har noe med prevansjonen å gjøre! det er jeg overbevist om. det fucker til hele syklusen og alt. er ikke bra det der... dem fant jo opp p-piller for menn, men den kunne dem ikke legge ut for salg.hvorfor? jo for det var for mange bivirkninger! men det erfaktisk mindre en det er på p-pillene vi tar! det er jo selvfølgelig mannfolk som sitter å bestemmer dette. kjenner jeg blir sint! etter jeg forhåpentlig vis blir gravid, ja da er det slutt på p-piller og alt annet drit... da er det dongen som gjelder! til dem finnner på noe nytt hehe.

Å NEEI SÅ UTROLIG KJIPT. Har fulgt itt med på deg, og var sikker på at du var gravid denne pp.... uffa...Sender deg en stor god trøste klem jeg:) Håper spiren sitter denne pp da:)

LYKKE TIL:)

Huff, så synd vennen! Hadde håpet sånn at det skulle klaffe for deg denne gangen! Skuffelsen svir skikkelig når man har begynt å håpe.. Ønsker deg lykke til i din nye pp! En baby kommer du til å få, det vet jeg!!

klem

Ånei!!! Dette var trist å høre! Høres ut som du hade en tidlig SA. Jeg hadde en nøyaktig likedan en i Mars, gikk også 5 dager over ikm, hadde svaaaaaak test. Legen på legevakta sa at den hadde nok vært så svak fordi spiren ikke festet seg skikkelig og kom ut igjen. Hun sa at noen som har så regelmessig syklus som meg, går de så mange dager over ikm er de nok gravid, selv om testen skulle ha vært negativ. Men fikk som sagt svaaaaak pos test... :-( Trist!!!

Sender deg en stoooor trøsteklem!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...