Gå til innhold

Hvilken vei skal streken på CB-gå???

Anbefalte innlegg

Jeg satte meg ned med bruksanvisningen nå. Måtte være sikker på at det er etter 10min det ikke skal leses av. Da så jeg at streken i "romberunten" (den som viser om testen er riktig utført) stør loddret på pinnen. Et positivt svar skal gi en strek som går i samme retning som denne og den vannrette streken er den som blir svakere ved eventuell tidlig test. Det viser seg at hos meg så har det blitt motsatt.... Kontrollstreken går loddrett og er sterk, mens i testruten hadde jeg en vannrett sterk strek, og lodrett SVAAAAAAAAK strek. Noen som har opplevd det. Er det feil på denne testen, så bør jeg kanskje kjøpe nye tester og kaste den andre jeg har igjen????

Altså; Da dere tester med CB-vanlig. Hvilke vei går den tydelige teststrekenstreken i FORHOLD til streken i kontrollruten?? Samme vei, eller.... Til meg gikk den motsatt... Ikke som i bruksanvisningen

Fortsetter under...

I kontrollvinduet altså det lille helt til høyere skal streken være loddrett. Og testvinduet der det skal bli et kryss om man er gravid skal det streken være loddrett over den vannrette. Er man ikke gravid kommer det bare en vannrett strek.

Testen din er altså riktig. Den loddrette streken i kontrollvinduet er sterk og betyr at testen er utført riktig.

Du har altså fått et svakt kryss i vinduet der det vises om man er gravid eller ikke, og da er det stor mulighet for at du er gravid.

Du er en knupp du juhujenta. Jeg blir sprø av dette jeg. Håper virkelig at du blir gravid snart, for du blir nok en KJEMPEGOD mor (eller ER) så mye omtamke du viser for andre. Vel, jeg trenger iallefall ikke tro at det er noe feil på testen min da, slik at jeg kan ta den andre på søndag (mandag hvis jeg greier). Takk igjen. Det er godt å ha sånne som deg her.

Ååååå, takk for varmende ord. Koser meg som mamma jeg vettu og gjør alt for at dattera mi skal ha det bra og få en trygg og kjærlig oppvekst.

For å si det enklere med CB testen. Får du en svaaak lodrett strek over den vanrette som er sterk på testvinduet så er du mest sannsynelig gravid. Og den lodrette streken som er svak hos deg nå over den vannrette, vil bli sterkere om noen dager.

Krysser fingrene for deg, føler du er gravid nå.

Klem

Jeg, veter i spenning jeg nå. Var frem til tirsdag 95% sikker på at jeg ikke var gravid, men bortsett fra den tvetydige cb-testen så har jeg få andre symptom. Håper du føler riktig. Imens så får jeg gjøre som deg og bare kose meg med lilleprinsessa mi. Idag har vi godterikjøpedag. Mor er vel like ivrig som datter, også skal vi kose oss og se film :o)

Vi hadde fått den første sneen i natt, og lilleprinsessa var KJEMPEGLAD. Hurra , snø, nå blir nissen glad :o) Kom litt julestemning da ja gitt. Jula er blitt om mulig enda bedre etter at man fikk barn selv. Vi skal iallefall ha spire, BEGGE TO, før den kommer iallefall. Og tusen takk igjen. Det er nesten synd om du går over til 1.tri snart, for alle prøvere fortjener å ha en som deg (det er vel et par-tre stykker til som utmerker seg nesten like positivt :o) ) her inne på forumet mens de prøver.

Lykke til, synd jeg ikke kan si at jeg føler graviditet på deg, men jeg greier så vidt å føle om en peson jeg snakker med er blid eller sint.. He-he.......... Ha en fin kveld

Annonse

Hehe. Søt du er:=)

Jeg går nok ikke over til 1.trimester på en stund jeg, så blir nok her inne en god stund til ja. Er veldig godt forbredt på at mensen kommer innen søndag. Så får bare ta det med et smil og prøve på nytt.

Men et bittelite håp har jeg jo siden det er 2 dager igjen til IKM.

Veldig rart om du ikke er gravid nå i hvertfall, nå som du har fått et svakt kryss. Så du er nok gravid ja. Håper det beste for deg.

Så koslig at dere har fått snø. Den kommer nok her til uka da det er meldt snø her også. Ikke så glad i vinteren jeg da, men til jula må det være snø.

Kos deg masse med jenta di du også.

PS...Har du testa med CB Digital???

Hei abcd123, jøye meg for en thriller du står oppe i! Mer spennende blir det jo altså bare ikke :)

Tenkte jeg bare skulle legge ved en link til et "bildetest-galleri" hun Pernille har laget på hjemmesiden sin, så ser du hvordan ulike positive, svake og sterke tester ser ut:

http://www.pernille.info/testgalleri.htm

Håper du får mer klarhet i situasjonen ved neste test :)

Krysser fingrene for deg!

Ja da er du garantert gravid abcd1234. På noen av de kryssa er det ekstremt svakt og det er jo graviditet med de testene. Og når du sier du ser et kryss, ja da er du GRAIV.

HURRA. GRATULERER SÅ MYE. Alt godt ønsker jeg deg.

Stor klem

hei abcd1234:)

jeg tok 2 cb tester og fikk svakt kryss på begge slik som du,men jeg var desverre ikke gravid.......

anbefaler deg å gå på apoteket og kjøpe deg en test der for å se eller ta en test på legekontoret....det var såååååååååååå skuffende å få positiv på cb testene og så var jeg ikke gravid alikevel...

håper det er riktig med deg og ønsker deg masse lykke,lykke til:)

ja,vet du,at det lurer jaggu jeg og på...hehe...mannen min så og på begge testene og så det blå krysset....fy f.... det er kjipe greier...derfor tør jeg ikke bruke tester fra billigetester mere....det er ganske sårt...og vi er no i vår 20 pp....grrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

skjønn det den som kan.....for jeg skjønner ikke noe....

Annonse

kjøpte cb tester fra billigetester og 2 viste positivt på at jeg var gravid.og jeg var ikke det....tok ny test kjøpt på apoteket og den var negativ.var hos legen og leverte urinprøve og den var og negativ...så kom tr....så derfor tør jeg ikke bruke mere av de testene,for det er så jævlig når det ikke er riktig....spesielt når man har prøvd så lenge...

MEN:---kanskje det var noe feil med mine tester???

håper iallefall det,og håper så inderlig at abcd1234 er gravid...krysser alt jeg har for alt skal klaffe for henne og alle de andre her inne...XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX...men vi prøver på nytt.......sukk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...