Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg aborterte 7. oktober. Dvs. Fosteret døde ca. i uke 7, men kom ut i uke 11. Jeg vet derfor ikke helt hva jeg kan forvente meg ift. syklusen min. Kan jeg bruke eggløsningstest nå? Bruker man dem hver dag da, eller hvor ofte? Er de digitale best, eller veldig dyre? Jeg orker ikke vente på nye sykluser -og hvordan vet jeg om det er en mens eller bare etterblødninger?? Takker for de som gidder å svare på mine teite spørsmål.
Serial mom Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Så trist med den aborten:-( Dersom du har hatt utskrapning bør vel alle blødningene være stoppet nå,men vet ikke. Hadde en SA selv,i uke 5,da kom alt ut iløpet av 2 dager. Fikk tilbake mens til vanlig tid rett etterpå. Var jo kommet noe kortere enn deg,så mulig din kropp trenger lengre tid. Det er dyrt med sånne EL-tester,så tror nok det er greiest å vente til mensen kommer tilbake,og bare prøve i mellomtida. Er jo ikka alle som får tilbake mensen før de blir gravide igjen! Om du vil teste likevel kan du jo bestille tester på nettet,de er billigere men ikke like nøyaktige kanskje(funker for noen,men ikke for alle) Det er helt gratis å tempe,så det kan du selvsagt prøve! Det og EL-tester kan du lese masse om på www.pernille.info Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå