Molait Skrevet 31. oktober 2006 #126 Skrevet 31. oktober 2006 Så bra!! Messe godbedrningvibber er oversendt til a mormor:) Jil ja..man bli litt i slik stemning med all denna snøen. (masse snø her og nå) svanineeee, nå ser jeg ikke igjen. skjedd to ganger i dag. Må huske å spørre mannen i morgen...
Herkules Skrevet 31. oktober 2006 #127 Skrevet 31. oktober 2006 Oskar er TV slave akkurat som pappan sin! Molle ja det var den ene gangen ,jeg kom bare på at jeg hadde glemt å høre om du hadde fått den. Hvor har du kjøpt babygymmen din tror kanskje du har sånn som jeg vil ha. Er det bra med farger og en pippip Kjedelig med sånne treige raper da edvard, er han rolig mens han jobber eller skriker han? Håper at han har vedvarende hjelp av denne kiromannen da 1D nei altså sef engang får holde med å tabbe seg slik ut neida jeg er i grunn bare glad for at den trønder gjengen som er familien til min kjære bare er svigerfamilie det holder det ! Greit å la cat sove ja, Ja det var ikke noe tvil om at det er lettere uten puppen i nærheten når det skal gis flaske. Noen som aner hvor mye de egentlig spiser i ml? En på barselgruppa ga 120-150 ml ved hvert måltid med mme og hun sier at dette er mindre mettende enn mm. Det vil si at de spiser mindre mm enn mme Men jeg pumper ut 150 ml på 4-5 min så jeg regner med at Oskar spiser laaangt mer enn denne barselvenninnen.
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #128 Skrevet 31. oktober 2006 tull. mme er da vel mer mettende?! Det blir jo anbefalt å gi en flaske med det om kvelden for at barnet skla sove lenger jo. Aner ikke hvor mye hanfår i seg. E spiser gjerne ofte og lite han. I kveld hang han på puppen masse!!! Var både sår og sliten og lagde ei flaske så far kunne få mate på kvelden. Da hadde han spist til og fra hele tiden og fikk jaggu i seg 90ml mme. Ikke mer enn 40min siden han slapp puppen min. (les dobbelthake) Du er jo aldri på msn du da herk... Jeg har fått arve den babygymen. Men han gikk fikk den etter blir 2 i november og ble kjøpt ny til ham. Så den er fortsatt i handelen tror jeg. Er det ikke fisher price a? Må se etter. Kan gi deg svar på det senere. Dersom du logger deg på msn så ligger det nå bilde av Edvard uneder denne babygymen nå
*1D* Skrevet 1. november 2006 #129 Skrevet 1. november 2006 Skal skynte meg på jobb jeg nå, ville bare ønske alle en strålende dag med babyene sine!!!!!!!!!!!! Klem fra et kaldt, men lyst og vakkert trøndelag! (okei, jeg vet det er veeeeel muntert på denne tiden av døgnet fra meg, men jeg har fått DEN fine mailen fra 1Dmannen i dag og jeg gleder meg som en unge til han kommer hjem på fredag!)
_svana_ Skrevet 1. november 2006 #130 Skrevet 1. november 2006 Takk takk 1D. Lyst, kaldt og vakkert på østlandet også :-D Kan gi dere en oppskrift på en vellykket natt ®©: 1. Ikke spis vaniljeis 2. Mat barna kl 01:15, skift bleier og gi minifom til den ene 3. Drøy med å legge seg til kl 02:00 4. Gi barnet som gråter litt mer mat kl 02:10 5. La barnet som forsatt gråter sovne på magen din 6. Mat begge barna kl 05:00, skift bæsjebleier og gi minifom til den ene 7. La barnet som gråter (det andre barnet) sove ved siden av deg 8. Mat barna kl 09:15 9. Skift bleie og kle på barna Etter dette er det bare å dusje, spise og sjekke bim og tvillingforum mens barna sover formiddagshvilen sin :-D Helsesøster kommer en tur i morra forresten.
Molait Skrevet 1. november 2006 #131 Skrevet 1. november 2006 Litt usikker på om det der er ironi eller ikke. Tilsvarer dette en bra natt hos dere eller ikke?? Og du skal nå gi minifom FØR mat da men:) Kaldt her ja. Blåser som fy! Vært ute å kjørt med sirævva (sierra) med bakhjulstrekk jeg. Også kjent som ekstrmsport. Vært hos kiro og har nå vondt som fy i høyre nakke. Han trigga noe greier. Men opplevde det meste ekkleste i stad. Etter timen begynte jeg å bli nummen i høyresiden, spes i ansiktet. Etterhvert var det som å ha bedøvelse hos tannlegen. Nesa, leppa og kinne var helt bedøvd!! Ble småsvimmel og slet med å gå rett. Skeina mot høyre samme hvor hardt jeg prøvde å gå rett. Værre enn i fylla. Kroppen ville bare trekkes mot høyre hele tiden. Gikk på noe skilt. Måtte stoppe opp og ta et skritt til venstre for å ikke gå på vegger og sånn. Hvor sykt er det a??? Ga seg etter en time ca. Nå skal jeg legge meg nedpå en stund. Med sprengte pupper for far matet jo såklart mens jeg var borte:/
♥Tiny Skrevet 1. november 2006 #132 Skrevet 1. november 2006 Fy dæven så KALDT!!!!!!!!!!!!!!! Måtte tvinge opp bildøra når vi skulle på babysvømming idag.... Babysvømming er moro Tiril storkoser seg!!!!! Molle: bade på mandag i 2 tia??? Molle og svanine: Har dere fått mail m bilder? Hvis ikke får jeg sende en gang til da... Sprengte pupper er au!!!!!!!!!! *spisemat* får skrive mer seinere...
_svana_ Skrevet 1. november 2006 #133 Skrevet 1. november 2006 Ironi???! Nei. En natt uten hylogskrik og barn som sovner etter mat = en god natt. Ja, vi tar fom FØR mat. Pirkedame. Den der svimmelgreia hørtes skummel ut!!! Har ikke fått bildemail Tiny.
Herkules Skrevet 1. november 2006 #134 Skrevet 1. november 2006 Svanine det så ganske hektisk ut, men etter at du sa det ikke var ironi så leste jeg det engang til og så at joa det var vel ikke så gæli spes. med tanke på at du har to. Vi har nå en slags rutine som jeg kan jobbe litt med Han sovner 00.00 ca og sover i ca 6,5 timer (mellom 5 og8 t) nå er det bae å få det til åbli litt tidligere, men siden vi bruker flee timer på kveldsspisingen så er det jo litt begrenset hvor tidlig det blir. Den svimmel greia var skummel, de første symtomene minnet meg i grunn om mine migrene anfall, men den sjeningen var jo ekstremt da. Håper det gårbra med Cat
Molait Skrevet 1. november 2006 #135 Skrevet 1. november 2006 Ja den sjeninga var skrudd. Syk følelse. Fløte alle så på meg. Rava rundt inne på senteret for turte ikke kjøre hjem. (bare svinge til en side=ikke gunsitg i bil) Hehe ja jeg syntes og det så slitsomt ut svaine, derfor jeg spurte. Dett med fommen..kunne jo hende du hadde bomma da! Skulle bare hjelpe jeg:) Kommer tilbake ang. mandag. Besøke cat før kl 15 i morgen? Alle sammen og i dagligstua? (fikk svar i stad)
_svana_ Skrevet 1. november 2006 #137 Skrevet 1. november 2006 Jaja, det kan se travelt ut - men med tanke på at jeg er den som mater og H er den som skifter bleier er det ganske greit. At de må spise hver 3-4 time er jo helt ok, bare de sovner igjen... I dag var faktisk begge våkne mellom to stell samtidig. Hadde de på teppet og lekte og trena på magen i blitstregn *knis* H vant visst 40 dollar på nettpoker. Nå er han på innebandy. Han lever et bra liv, dere. Helsesøster kommer halv-tre-tre. Så om vi skal besøke i morra, må det være ganske tidlig. Mye styr å dra ut med to vet dere. Logistikkoperasjon av høyeste rang. Så for min del hadde fredag passet bedre... men hvor lenge skal hun være der?
♥Tiny Skrevet 1. november 2006 #138 Skrevet 1. november 2006 Prøver igjen... den andre mailen min er litt dum innimellom... Men den kan man sende mer med... Får dere den ikke nå heller, så får jeg bare bruke hotmailen da... Skal på lunsj med mamma imorgen, så kan etter 14 ca, men det er vel litt seint? T er på jobb og er ikke hjemme før 16. hehe... oss og planlegging
*1D* Skrevet 1. november 2006 #139 Skrevet 1. november 2006 Får jeg og mail eller??? Jeg er sliten...story of my life... Skriver mer når jeg har fått krapylet i seng;)
_svana_ Skrevet 1. november 2006 #140 Skrevet 1. november 2006 Jeg legger ut bildene i sånn flott galleri, kan sende link til de jeg har mailadressene til når alle er lasta opp... :-D
♥Tiny Skrevet 1. november 2006 #141 Skrevet 1. november 2006 Kan og legge ut en link til den nye hjemmesiden min med bildene Om det er greit for dere andre da?
Molait Skrevet 1. november 2006 #142 Skrevet 1. november 2006 Ja jøss. Går utfra at du ikke har noen nakenbilder av meg der. Iasåfall slædd dem.
♥Tiny Skrevet 1. november 2006 #143 Skrevet 1. november 2006 Legger kun ut bilder av barna, ikke noen av oss er med...
*1D* Skrevet 1. november 2006 #144 Skrevet 1. november 2006 Hehe..... jeg lurer litt på om jeg skal vifte mobilen rundt midja litt jeg og prøve å se om jeg får til et bilde av magen igjen.............. Er jo plutselig 6 uker siden siste bildet............. Uæææææææææææ, tia løper i fra meg! Dattera er syk enda.............(hoste, *nestenfeber*, mageknip og hodepine.........på 3dje uka!) Jeg var hjemme med henne 1ste uke, sendte henne på skolen uten sfo+1 dag fri i 2dre uka og denne uka har hun også gått hjem rett etter skolen hver dag...........Og nå begynner jeg å lure på om dette aldri skal gi seg.......... Mamma mener jeg må til legen å få tatt noen blodprøver................. Er enig men: 1D-mannen er borte = INGEN BIL = buss gjennom hele byen = tar 1 time hver vei til legen = må være borte fra jobb igjen = ikke så veldig aktuelt (i morra er den travleste dagen på lenge fordi det kommer dekoratør til julevinduet+masse varer+alle de nye til julevaktene+++++) = Vanskelig å bestemme hva jeg skal gjøre!!!!!!!
♥Tiny Skrevet 1. november 2006 #145 Skrevet 1. november 2006 Da kan dere få en sniktitt på de 4 første bimbabyene http://home.no./tineelu/bildegalleri.htm
*1D* Skrevet 1. november 2006 #146 Skrevet 1. november 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så søøøøøøøøte de er! Jeg og vil ha baby;)
*1D* Skrevet 1. november 2006 #147 Skrevet 1. november 2006 Er det bare meg her inne eller????? I dag har jeg sitti her og venta på innlegg og digg.......men neida! Så nå legger jeg meg jeg altså! Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre med dattera og lege eller noe eller:................. Blhæææ, vil ha hjem mannen nå så han kan kjøre oss steder og få ting gjort! Natta alle vakre damene her inne!
Molait Skrevet 1. november 2006 #148 Skrevet 1. november 2006 Nei da er her jeg. E tok kvelden for 15 min siden!!! Men vært blid og glad da, bare veldig våken! Uff at hun skal være syk så lenge da?! Ta en tur til legen. Bedre å få sjekket det. Men tror du ikke hun holder til fredag da? Ellers kan du ringe å få lege hjem vet du:) Kjenner du ingen med bil da? (og lappen) Lager kort fra alle sammen jeg da Tiny. Alle 4 er jo i gjengen før sistemann kom liksom. Men dersom dere vil ha noe skrift på kortet er det baaare å si ifra altså. Er sent nå og mor kommer i natt. Dersom jeg ikke hører noe gjør jeg det enkelt og bare klippelimer fra det kortet vi lagde til gutta.
♥Tiny Skrevet 2. november 2006 #149 Skrevet 2. november 2006 Idag er det akkurat 1 år siden jeg satt med en positiv test i hånda!!!!!!!!!!!!! Herregud som tiden flyr avgårde!!!!! 9 måneder gikk super fort og nå er Tiril allerede godt over 3 måneder (snart 4 til og med). Det er herlig, men utrolig slitsomt å være mamma. Smelter når et lite rundt ansikt bare lyser i et stort glis..... Sove? Hva er det? Vil bare gi dere en STOR klem som takk for tiden på Bim!!!!! Måtte det bli leeeeeeenge (og mange tråder) på dib også sammen med dere!!!!! Nå tror jeg dere skal ha fått 2 mail med bilder fra med svanine og Molle? Sendte de ihvertfall i går kveld.... Idag er det lunsj med mamma og besøke miniCat og stolte foreldre på AHus med Molle, E og M Også må jeg huske å kjøpe med en liten gave til den lille prinsessa!
Molait Skrevet 2. november 2006 #150 Skrevet 2. november 2006 Da er kortet ferdig. Ble ikke noe mer skrift for hørte ikke noe fra dere ang. det. Grattis med et år..hehe. Ja tiden flyr. Skal ikke se bort ifra at det blir noen tråder på dib og:) Ja har fått 2 mail nå. Vet ikke hva sove er her heller. Tok natten 23.30!! Men sovet godt i natt da. Litt pes morgen. Opp 4, 5 og 7. Men sovnet med en gang etter mat, så da er det greit. Stod opp 9, blid som ei sol. Mormor på besøk (mutter altså) Sååå stas:) Hun har ikke sett ham siden han var 1 uke. Vokst litt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå