Petronella♡mor til to Skrevet 31. oktober 2006 #101 Skrevet 31. oktober 2006 Hei Jenter, Noe nytt fra Cat?? Har fulgt med i stor spenning det siste døgnet... _________________________________________________________ Uansett Cat håper jeg alt gikk bra med deg. Kjedelig at det måtte ende i keisersnitt. Har selv hatt to keisersnitt og de har gått veldig bra begge to (dog har det ikke har vært haste), siste gangen reiste jeg hjem allerede to dager etter "fødsel". Nå må nok du bli litt lenger i og med at du er første gangs, men jeg krysser i alle fall fingrene for at alt har gått bra for dere og at du er fort på bena igjen. Vet du sikkert ikke leser dette på lenge (om du får lest det), men jeg ville bare si det uansett!! ))
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #102 Skrevet 31. oktober 2006 ***** Verdens vakreste lille pike er kommet***** Gratulerer så masse cat og Mr.T. Love you both. Fikk bilde rundt 2 natt. liten mørk sak:) Melda litt med cat rundt 5 (!) og hun hadde kommet på 4mannsrom hvor da andre babyne skreik hele tiden og hun fikk ikke sove. Skal få enerom etterpå. Var ganske fullt der i går. Er jo bra typisk flaks da. Petronella, hun kommer til å lese igjennom nå hun er hjemme tenker jeg. Dessuten kommer jeg til å hilse fra alle som har heiet henne i mål når jeg drar på sykehuset. Nei liker ikke midi i libero vi heller, men pampersen (den dyre varianten) er ganske bra. Prøve lidl kanskje. Hvor er det lidl rundt her? Noen nærmere enn vinger?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 31. oktober 2006 #103 Skrevet 31. oktober 2006 Oj, det ble jo dramatikk jo!... skummelt altså, men nå ser jeg at det gikk bra så det er godt:) Gratulerer så mye med jenta Cat!
Møøø Skrevet 31. oktober 2006 #104 Skrevet 31. oktober 2006 Endelig Cat!! Etter laaang ventetid og litt dramatisk slutt fikk du jenta di ;o) Tipper hun er verdens nydeligste ;o) Gratulerer så mye!! Rakk å bli oktoberjente da, begynte å lure på om du skulle rekke det ;o) Kos dere med prinsessa da!! Klem fra en tråd-smugleser... *venter på tråden og dere inne på dib, er så kjedelig der...*
simbamamma Skrevet 31. oktober 2006 #105 Skrevet 31. oktober 2006 Gratulerer med jenta, cat! Håper dere har det bra alle tre, og lykke til videre. Her snør det som faen i dag!
Petronella♡mor til to Skrevet 31. oktober 2006 #106 Skrevet 31. oktober 2006 Hurra Cat, endelig er ventetiden over og det var din tur!! Godt å høre at alt gikk bra omsider, GRATULERER masse med den vesle tulla ))
Herkules Skrevet 31. oktober 2006 #107 Skrevet 31. oktober 2006 Å kjære cat, GRATULERER så mye med jenta di godt du endelig er ferdig og at du snart får litt ro. Gratulerer til din kjære også. Mange klemmer fra oss 3
Herkules Skrevet 31. oktober 2006 #108 Skrevet 31. oktober 2006 Vet ikke hvor det er Lidl men det står på lidl.no Vi var i Lier feil vei for dere og så vet jeg det er i Oslo på Grønland tror jeg
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #109 Skrevet 31. oktober 2006 her står jeg opp og forventer å lese at alt gikk bra med cat også sitter jeg her med tårer i øynene! stakkars, og jeg vet jo ikke hvem hun er engang! merkelig det der. men cat; jeg håper det går bra med deg og at du er kjapt på bena igjen og at du koser deg med den lille. gratulerer unasett!!!;O) det ble plutselig ikke noe gøy å si at kl er 11, mann og barn ligger og sover og livet er herlig...;O( / ;O) jeg synes du er tøff jeg cat..
_svana_ Skrevet 31. oktober 2006 #110 Skrevet 31. oktober 2006 Gratulerer så mye Cat og Mr T!!!!!!!!! Godt det er over og at dere kan slappe av og NYTE alle tre :-D Pjuh, var ganske bekymra ei stund. Aporopos nyte, så var kaka di kjempegod Tiny!! Veeeeeldigutroligkjempegod faktisk :-) Ja, baguettene var også knallgode da. Beste frokost siden de to skivene jeg fikk på føden, hehe. Dere kunne jo fått med dere den juicen vi ikke drakk opp hjem igjen. Har ikke fått gutta i synk enda, men det går seg vel til utover kvelden - blir fort litt tull når man har så mye besøk. Men veldig koselig! Flotte gaver til gutta også - tusen takk! Og de klutene Molle, var en million ganger bedre enn libero sine. Helsesøstera hadde self ringt mens vi satt og spiste, og var dratt da jeg ringte opp. Jaja, får prøve igjen i morra da. Fy som det snør...
_svana_ Skrevet 31. oktober 2006 #111 Skrevet 31. oktober 2006 Forresten - glemte en viktig ting: Unnskyld Molait og Edvard for at dere fikk en aldri så liten dusj...
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #112 Skrevet 31. oktober 2006 Ja ikke sant?! Bedre både tørre og våte. Har faktisk og brukt dem som servietter til mor. Billigere og tror jeg. Kan klippes de og;) De Libero sine likte jeg ikke. De kom mens William var baby. De er skyld i at jeg ikke brukte engangs for ikke tenkte jeg på at andre kunne være bedre. Kjøp 3 pakker, da er de billigere. Ja god kake!! Eh..de baguettene har jeg virkelig gjort meg flid med altså. Jobba lenge med dem! Ja var litt grell ikke sant? hehe, men er jo slik som barn liker og er som sagt pedagogisk riktige farger, selv om de ikke står til stua. Er ikke all verdens av aktiviteter på den, men etterhvert har de jo mest løse leker. Og slik som dine gulper (har jeg hørt) er det sikkert greit å ha litt å bytte på med:) Var i ørten butikker for å finne fotballer. Sett det sååå mange ganger, men ikke mulig å oppdrive når man skulle kjøpe såklart. Så jo egentlig etter slik hvit og sort som Edvard har. Så ble noe grelle (men sikkert pedagogisk riktige!) i fargene de og. Men sikkert kjekt de ikke er like. Slipper de å krangle om det:) Dere skal få den juicen. Kos dere! Slå dere løs! Kan ta med drikke når dere kommer til oss da vøtt:) Og ja minner meg på...skylder deg fortsatt en varm kakkao jeg Tiny:) Fått nytt bilde av mini-cat nå Snør som et helvete her!!
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #113 Skrevet 31. oktober 2006 HAHAHA jeg glemte en liten ting jeg og og skulle skrive det nå og så at du posta det likt som meg. Skriver det alikevel jeg... Er ikke bra folkesikk å sprute på gjestene sine (les både mor og barn) på den måten svanine!!
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #114 Skrevet 31. oktober 2006 jo og litt mer oppdatering: 3465 gram og 49 cm kang:) Merkelig nok går det ikke å videresende første bilde jeg fikk 1D, men går på det andre. Har spurt og det var greit så da sender jeg dette jeg:)
♥Tiny Skrevet 31. oktober 2006 #115 Skrevet 31. oktober 2006 Takk for komplimenter på kaka Kan bake flere ganger jeg (og andre kaker om det er ønskelig), er jo moro å bake til folk!!! HAHA.... sprutmelk på gjester!!!!! må bare le av det altså... (unnskyld) Fått melding med bilde av minicat jeg også Så nudelig da Noen som vet om navnet ble det de hadde tenkt? Og husk å snakke med Cat og Mr T om masse-besøk (les: Bim-tanter) da Molle... Ja, og gratulerer så mye med den lille prinsessa deres Cat og Mr T!!!!!!! Godt at alt er over nå og dere kan nyte den lille jenta deres Det snør her også, masse (men det er vel ikke rart når det snør hos dere da Svanine og Molle)
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #116 Skrevet 31. oktober 2006 Vi får se det positive med været. Blir ikke rent ned av drittunger;) Men synes det er leit for William. Kake er bra. Melkesprut er festlig;)
*1D* Skrevet 31. oktober 2006 #117 Skrevet 31. oktober 2006 Heihei;) Har fått bilde av lille nurket til Cat og mr. T nå, både fra den nybakte mor og Molle;) Hun er så søt atte! Jeg lurer litt på klokkeslett hun kom på jeg;) Også ser jeg at jeg mangler hvor mye E veide når han kom Mo.... Jeg vet du sikkert har skrevet det 4-5 ganger, men jeg er meg osv... Jeg har bakt (ikke egentlig..var sånn pose og vann greie...) muffins i grønt og rødt med blå glasur jeg... de ligger nå her klar til alle de ungene som ikke dukker opp..... Har hatt 4 unger på døra og alle de vet at ringeklokka vår ikke virker (enda! blir ordna neste helg!) Så det blir mange muffins på meg og de på jobben i morra da;) Også noen kjærligheter som ble igjen også da......
♥Tiny Skrevet 31. oktober 2006 #118 Skrevet 31. oktober 2006 Haha.... Nå har jeg en egen mappe på mine bilder som heter Bim Babyer Sender over bilder straks.. Må bare legge de over på pcn... Tørst jeg.... *gååfinnenoeådrikke*
Herkules Skrevet 31. oktober 2006 #120 Skrevet 31. oktober 2006 hei på dere det er godt å høre at cat er i mål, har du molle vært på besøk? og du har jeg klart å maile deg? Jeg er så glad i dag for Oskar tok flaska igjen i dag. Har ikke greid å få ham til å ta den, men pappan fikk det til etter litt prøving. Oskar ler og gliser bare
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #121 Skrevet 31. oktober 2006 eh..du har ikke mailet meg siden jeg fikk mailadr. di Er det det du mener? Isåfall ja:) Ikke vært på besøk. Hun har ikke sovet på 2-3 døgn. Tenkte hun skulle få en natt på enerom først:)
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #122 Skrevet 31. oktober 2006 Ofte lettere med far. du lukter pupp;) Bra han tok flaska da.
*1D* Skrevet 31. oktober 2006 #123 Skrevet 31. oktober 2006 Heihei;) Korte klare svar fra den kanten i dag Mo;) Driver du å effektiviserer sånn som hun Ikea dame aller???? Jeg ser for meg Mo med te-pose i munnen mens hun bimer;) Herk: det er notert at du ikke er trønder men at nurket er det;) Hehe, skal prøve å ikke begå den tabben igjen;) Simba: heija, kos å se at du er innom oss;) (glemt hva jeg skulle si deg jeg....sorry!) Tiny: samme som til simba.....glemt hva jeg skulle si... Hvem andre er det jeg glemmer nå? Joda, svana:) Ikke noe fornuftig å si her heller............ Skal legge meg jeg tror jeg;) Sliten blir i løpet av dagen... godt det bare er 63 dager igjen!
Molait Skrevet 31. oktober 2006 #124 Skrevet 31. oktober 2006 Koselig at du hadde noe å si meg da, selv om det ikke var stort. *plukkerflauutteposeavmunn* Spørs helt hvor mye det er å kommentere det vøtt. Og så skal jeg gjerne si litt selv og. Blir lange svar da shø. Edvard har endlig tatt kvelden. jobba 30 min med en rap!! Og så var det en puslerap!! Han har blitt mye bedre da. Hn tar kvelden rundt 22 uten masse hyl. Før tok han kvelden mellom 20-21, men våknet etter max 30 min og holdt det gående i flere timer. Faktisk ikke brukt sukkervann på over en uke:) Husker ikke helt sist. Tror kiromannen har klart noe. Jeg skal tilbake dit i morgen og E på sin siste time på fredag. Nå må vi bli flinkere til å gjøre hjemmeleksa. Lært slik ryggklemmegreie på ham. Og skal stimulere masse til venstre side.
*1D* Skrevet 31. oktober 2006 #125 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kommenterte ikke strot nei;) LItt usikker på hva jeg skal si i dag jeg............ Gleder meg veldig til å få hjem mannen min på fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Også er jeg veldig glad for at jeg har en så flott sjef der jeg er;) Hun kjefter på meg når jeg bøyer meg og løfter tungt! (hehe..litt kos å bli passa på) Også er jeg glad for at mormor ikke hadde drypp alikvel og dermed er helt tilbake til normalen nå en uke senere! Hun blir fortsatt fort sliten da, men det blir bedre for hver dag! Også gleder jeg meg til jul......... Men mest til å få alt i stand til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå