Gå til innhold

*-* Tråden *-*

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å lykke til til Cat om hennes catemannen jeg begynner jo å grine av fødsler jeg nå da

Snufs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Cat fått baby ennå?

Er spent på hennes vegne!

Skrevet

Ååååå.... spennende!

Vi har hatt ei ********* natt!

Adrian har hatt magevondt + økegreis. Kjempekombis! Edvin har sovet godt, men H måtte skifte på han hele 3 ganger! Tissa seg ut to ganger og gulpa seg ut en gang. Siste gang måtte jeg skifte truse også... hehe.

Mamma har begynt å sy krabbeteppe :-)

Skrevet

Hvordan går det med cat? Det er spennende dette!

Lars Håvard har nå endelig funnet ut at det går an å sove litt mer enn en halvtime på dagtid. Håper det varer! Har også hatt noen økedøgn her, og det er slitsomt så det holder.

På torsdag skal vi på seksukers-kontroll, tida flyr av sted.

Molait: Hvordan har det seg at E ikke bæsjer? Lars Håvard gjør ikke annet, han. Husker faktisk ikke at jeg har skiftet ei eneste bleie uten bæsj....

Når er det vits å kjøpe en slik babygym?

Har nettopp innviet vippestolen, han lå så fornøyd i stolen og tittet på snøen gjennom vinduet, og mamma 'n er glad for å slippe å bære hele tida. Må seriøst starte hos fysio'n igjen, jeg...

Håper det er bra med alle sammen!

Skrevet

morsmelk er faktisk dett eneste vi mennesker klarer å "absorbere" alt av. Derfor trenger ikke baby'r å bæsje mer enn en gang i uka ca. uten at det er noe. Mulig E har lidd av litt forstoppelse. De første ukene gjorde han omtrent ikke annet enn å bæsje han heller:) Ikke sikker, men tror han bæsja rett etter kiro-behandlig nå og. Men han er helt utsliitt så jeg lar ham sove.

Babygym hadde jeg kjøpt nå. Edvard har kosa seg lenge alt under sin. Selv om han ikke har skjønt hvordan man skal ta tak i tinga enda ligger han å titter. I går lå han over en halvtime. Og flere ganger i løpet av dagen. Ligger å prater og smiler til pippippen:) Vi har slik med teppe under, så han ligger på det og så går det to buer over hverandre. Henger en pipp på øverste punkt i midten og leker nedover buene, så når han klarer å snu seg mer så får han tak i de andre lekene og. Sikkert litt vanskelig forklart.

OPPSUMMERING OM CAT:

Meldte rundt 10.30. Hadde da 6cm og tette rier. Hatt det hele natten. SLITEN! Fikk melding av Mr.T kl 14.30. Da fikk hun epidural og han hadde selv plassert seg på gangen mens det foregikk..hehe. Sist de sjekka da hadde hun 8 cm. Baby hadde visst ikke kommet så langt ned i bekkenet at de ville sette det før. Skal hvile litt nå og prøve å sove litt.

Stakkars, ser ut til å bli en lang og hard fødsel. (minner meg om for 8 år siden)

Rart, trodde 8cm. var i det seneste laget jeg. Pleier jo å sette mellom 4-6cm. Edvard lå jo laaangt oppi. Han forsvant jo lenger opp jo mer jeg åpnet meg. Jm fikk ikke tatt vannet på meg en gang! Og Cat sin hadde jo begynt å feste seg. Jaja hva vet vel jeg.

Vi har herja masse i dag. Opp, inn til Kjelsås (oslo), ut til treff i LS, inn til kiropraktor, handle mat og hjem. Sliiiten!! Stakkars E er helt utkjørt. Bare fått sove 20min i slengen. Han pleier å sove en 2-3 timer på formiddagen. Lurer på om mor skal gå å legge seg litt også...

Skrevet

Nei ikke etter epi. Hun skulle prøve å sove litt, så har ikke meldt. Venter på lyd derfra. Snart så jeg melder gubben hennes for døøør av spenning her:))

Skrevet

Ja dette er spennende assa, tenker dere som er på "TRÅDEN" er spente, jeg er bare spent, for jeg husker Cat og Molait veldig godt fra bli gravid....

Å nå er det hennes tur, hehe, er litt vittig at en kan bli så engasjert i folk man ikke kjenner...

Håper hun snart er ferdig, og at alt har gått bra...

Klem til hele trådenjentene....

fra en aldri så liten smugtitter;)))

Skrevet

Hvem var du der da? Går ut fra at du ikke het nr3 er på vei da;)

Ja nå er snart tiden med tråd på bim borte. Jaggu har vi ikke skapt den treden au. Ser det er skravletråder overalt nå:) Blir nok tråd på dib da. Er seriøst FÅ gravide igjen på denna tråden nå. (er vel bare deg igjen 1D?)

Skrevet

På bli gravid var jeg ; lyst på nr3.

Er ikke av de mest skrivesomme, men alltid morro å følge med litt;)

Ja, dere er trendsettere med denne skravletråden greia, tøft...hehe..

Skrevet

Kom på at jeg ikke har skrevet noe her idag jeg... Har bare lest for å sjekke om mini cat har kommet :)

Har vært på dibtreff i ls idag og det var jo koselig. fikk kjøpt presang til E&A også. Og noe å bite på til mitt lille troll...

Var innom mamma en tur også.. Når jeg alikevel var i ls liksom.

Nå har jeg kake i ovnen til barselbesøk hos svanine imorgen!!

Noen datoer til bimbord da damer? (slutten av jan, beg av feb??)

Skrevet

Er cat ferdig?? stakkars...det høres så lenge ut..jeg håper alt gikk bra, noen som vet???

vi kjørte tilbake til ringerrike idag for å hente mob.lader som jeg glemte igjen og ta føllings testen. De som var på vakt idag som var der da jeg fødte, kom og snakket med oss, og sa vi var så tøffe og trygge som dro hjem tidlig.de var visst veldig imponert, og sa at jeg måtte bare ringe dem hvis det var noe.

Apro pos herk: vi dro tidlig hjem fordi jeg følte meg i fin form, og lille hadde det fint. Jeg ville heller hjem og slappe av i egne omgivelser, og siden alt var bra fikk vi lov å dra hjem. Var sef litt rart å gå første dagen, men idag(3.dag) merker jeg ingenting, men hun våknet hver time inatt pga magevondt etter litt for ivrig på melken så jeg sloknet istad. Vi har hatt besøk i absolutt hele dag. sambo har fremdeles en kompis på besøk, men han er som inventar å regne(positivt ment) så det gjør ingenting.

sambo skulle ut og kjøpe litt klær istad siden vi kjøpte minimalt siden vi ikke visste kjønn. det tikket inn en mld" jeg tok litt av jeg..." og hjem kom han med en svær pose fra h&m. lykkelig mann ja! han er så flink at jeg mistenker han nesten for å aldri ha gjort annet enn å håndtere nyfødte, men jeg vet det er omtrent første gang han tar i et lite barn. ;O)

Skrevet

Heisann sveisann.

Den eneste her med barnimagen jeg ja;)

Jeg skal snooope og drikke masse brus og se ER! Sesongpremiere HURRA!

Så jeg er bare innom for å mase på om vi har hørt noe fra Cat;)

*sendermangegodefødevibbertildegvennen!*

Skrevet

Ser ut til at det tar sin tid for cat, jammen bra det ikke bare er jeg som er "treig".... Er veldig spent nå, håper alt går bra!

Tiny: Ser du sliter med å få Tiril til å ta flaske. Har du prøvd MAM ULTIvent? Lars Håvard liker i hvert fall den godt, så ville bare tipse om den i tillfelle du ikke har prøvd den. Koster omtrent en femtilapp på KIWI forresten.

Gratulerer til babanam (ett eller annet)!

Skrevet

Simba: Tiril tar flaske (bruker nuk flasker), men de 2 siste gangene jeg har gitt henne flaske har hun bare vært interessert i å bite og tygge på smokken. Er ikke interessert i inneholdet...

Skrevet

Så koselig. Mannen her har ikke handla et eneste plagg han. Men har sagt at noen jeg har holdt frem var kule og sånn. Kanskje sende han ut på en tur. Han kommer til å få nervøst sammenbrudd!!

Virka da som om hu likta flaska da det var sukkerrvann på den:))

Ikke hørt fra cat enda. Venter i spenning. Håper alt har gått bra!!

Skrevet

SISTE NYTT:

Herregud, stakkars jente!! Kom aldri noen pressrier så etter mye om og men er hun nå inne til hastekeisersnitt. Kommer vel en fødselshistorie etterhvert så hun skal få fortelle detaljene selv.

Cat: Nå er det snart over vennen min, og du har jenta di hos deg. Føler virkelig med deg. Leit det skulle bli slik. Du leser jo ikke dette før du er hjemme igjen, men sitter nå å tenker på deg:)

Skrevet

Og ja cat, selv om du brukte 6 dager for lang tid, ble våre født omtrent på samme tid av døgnet da:)

Skrevet

uff er nesten nervøs her venter på cat

Har tydeligvissvikta litt i dag jeg . stakkarn fikke ikke ny bleie i hele dag, men like blid. For så vidt derfor jeg glemte å skifte da.

Hvem nevnte bæsj her ? Oskar bæsjer hele tiden - jeg har heller aldri skiftet en bleie uten bæsj i

Vært på jobben i dag jeg og hos dyrlegen

Vil gjern møte dere alle, men ser jo at tiden min ikke strekker til.

onsdag er eneste dag med formiddagen fri.

hva med dere igjen, neste uke kanskje?

Skrevet

Cat: dessverre var jo de fødevibbene jeg sendte ikke til stor hjelp skjønner jeg.......

Det blir bedre nå, når du får jenta di sammen med deg! Jeg må innrømme at jeg felte en tåre når jeg hørte du måtte ta ks til slutt... Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, annet enn at jeg håper at alt står bra til etter forrholdene!

Skrevet

Oppdateringen kom mens jeg skrev, så ja nå er jeg i hvert fall nervøs og litt nesten på sippern

Lykke til Cat tenker på deg.

Skrevet

Huff og huff og nei og nei. Stakkars Cat... blir litt sippete her, men håper at det (tross alt det vonde) blir en veldig bra slutt (og det blir det jo som oftest :-D)!

Skrevet

1d jeg er ikke no trønder nei men min mini har trønderblod i årene altså hans oldemor det er snakk om. Han farfaren er oppvokst oppider, og og min mann har sin tante og kusiner fortsatt boene i Tr.h

Skrevet

Da err hun vel ute vil jeg tro. Håper alt står bra til. Med alle 3. Ja ble det en jente tro? ;) Cat blir jo nå på ahus en stund så da har vi god tid til å besøke:)

Hender seg jeg glemmer den bleie jeg og. Men når han ikke bæsjer så lukter den jo ikke! Men han pleierr å tisse hauger da. Kjøpte bare 1 pakke av mini og halvparten av de bleiene tissa han ut. begynte på midi da han var rundt 6 uker.

Onsdag denneuken kan ikke jeg eller tiny. Neste uke har jeg ikke oversikt over enda.

Da tar jeg kvelden, kommer vel en liten oppdatering i morgen vil jeg tro:)

Ses imorgen da svanine og Tiny!

Skrevet

det med onsdagen husket jeg nesten

Brukte mini leeenge vi og så har vi aldri likt midi og nå bruker vi neste størrelse, eller Lidl bleiene de har vært en suksess her¨.Pappa hadde kjøpt inn 100 lidl bleier i spania og vi likte dem så godt at gubben dro og kjøpte her Hjemme også

God natt til dere som legger dere

Vi spiser hjemmelagde boller og det er sinnsykt godt

tenker mye på Cat akkurat nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...