Gå til innhold

*-* Tråden *-*

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender en ustikkende varm klem til T.heim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phu... må dytte litt på denne nå... Nesten på side 2 jo.. Har alle et liv idag??? hehe..

Ikke hatt en altfor værst natt.. Sov først 6 timer og deretter oppe hver 2 time, men skal ikke klage på det nå vel?

Fikk en skje grøt til lunsj idag også :) Men bare sutter på skjea og alt havnet da rundt munnen og på smekka :) Hehe... så søt når hun sitter i vippestolen og smatter da :) *smelt*

Har brukt dagen på å slappe av og rydde litt rundt her (det trengtes ja) og selvfølgelig ammet masse...

Måtte på senteret å kjøpe linsevann og gubben har tatt bilen til jobb, så jeg trasket ned på senteret jeg :) Og opp igjen *flink* Så nå synes jeg at jeg fortjener litt smågodt.. hehe...

Alle andre gjør idag da??

Skrevet

hihi.! jeg har født! det var en drømmefødsel, så her kommer alle gode vibber og annet cat ! ;O) *******************************************

vi måtte helt til ringerrike, men supre mennesker gjorde det hele til en herlig opplevelse, og vi var dessuten hjemme igjen 23 timer etter at jeg hadde født! som førstegangs kunne jeg på ingen måte hatt det bedre!

tenkte jeg skulle legge den ut på 3.tri hvis noen lurer på noe.

lykke til cat! det går superdupert! ;O) selv uten smertestillende!

Skrevet

Gratulerer med lille Isabel!!!!

Høres ut som en kjempefin fødsel, selv om dere måtte dra langt!

Vi har vært på tur til Manglerudsenteret. Der fikk vi mye (positiv) oppmerksomhet av folk som tydeligvis ikke hadde sett så små tvillinger før... hehe. Rare greie, vi har plutselig blitt en attraksjon. "Åh, så små!", "Åh, tvillinger", "kan jeg få titte", "Nei, de var ikke gamle" osv. Hihi.

Til tross for iherdig forberedelse og planlegging, slo Adrian seg vrang. Men vi fikk gjort det vi skulle (amma litt på apoteket, uten at det hjalp), kjøpt noen flere kluter (ja, man trenger MANGE), og et par vogndyr. Kom meg såvidt inn i heisen med doningen, og gjennom disse tyveristangsperringene. H sto for handlinga på meny, endte opp med bind i stedet for truseinnlegg ("det sto ikke skrevet truseinnlegg noen steder!!") men pytt sann.

Nå har vi godis på bordet, og barna sover vel snart. Er en smokk i minus etter utflukten, men ved godt mot.

Har begynt med minifom på begge, får se om det hjelper. Er vel mest A som sliter, suger en del luft glupske gutten.

Ja, dere kan komme tirsdag, gjerne med menn. Jeg tar stor plass når jeg dobbeltammer, men det går vel bra. Ellers tar jeg mindre plass framover enn før. Alt medbragt i matveien tas imot med takk. Ellers så har vi vel kanskje litt eplekake i frysen :-D

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Isabelle!! Høres ut som du hadde en kjempefin opplevelse. Heldigrisen :))

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Isabell!!!! Og for en flott fødsel selv om reisen ble lang :)

Kommer gjerne med mann på tirsdag jeg... når ca da? hmmm.. passer vel å dre herifra rundt 12 for da er vi ferdige med pupp og bleie for en liten stund ihvertfall.. Men rutiner kan jo kræsje totalt noen dager da... hehe.. men det vet vel de fleste her nå

Har en blå mamsmukk str liten om du vil ha svanine? kan ta med jeg.. Er ikke åpnet en gang for jeg fikk den i posten (Liberoklubben)

Mekker hjemmeside jeg... Må ha ny da den gamle ikke kan oppdateres sånn som jeg gjorde... Ikke kommet langt, men kommer med link når den er mer utfyllende (har laget forside bare, så det er lite å se på enda)

Skrevet

Tar gjerne i mot smokk om T ikke vil ha den. Har på følelsen av at det ikke er første gang vi får smokketap.

Dere får komme når det passer best. Vi er hjemme uansett.

Nå er det noen som gråter, har visst gått tre timer siden sist ja. Sov ikke noe lenger selv om det ble en tur i tubben.

Jaja. Har ikke vært sprutgulp og oppkast i dag. I går fikk jeg fylt bhen med sprutgulp...

Var det noen som ikke så istid i går da? :)

Skrevet

Hei jenter;)

Jeg har vært ganske opptatt i dag jeg da..... Vært å shoppa (skulle kjøpe en liten oppmerksomhet til Tone og babyen hennes siden vi skal dit i morra...ble mest til dattera som vanlig.... og litt til lillingen seff!)

Spist middag hos søs igjen i dag:) Også snopa vi og gjorde det siste store: Handla på Rema kl 8 om kvelden uten barna våre.............vi handla seff til barna våre, men alikevel!!!! For en lørdagkveld sier jeg;) Vi har vel så smått innsett at vi har startet en ny epoke i livet;)

Jeg har hørt morsomste sjekkelinja ever: "Du ser litt støvete ut. Kan jeg feie over deg? Lo som jeg grein jeg altså!!!!!!!!! (og fikk beskjed om at den var jo kjempegammel....som i at jegerkjempegammelogdermedskullehahørtdenførtrorjeg.....)

Jeg sitter å ser Bryllupsplanleggeren på tv4;) Morsom!

Og må dessuten fortelle at musa er død!!!!!!!! Så nå har jeg trådmus..(hihi var ikke ment som ordspill på tråden..men mer som et ordspill på at jeg har måttet ta i bruk ekstrenmus til datan..litt internt her kjenner jeg nå som jeg leser igjenom det etterpå).

Skrevet

Jeg har sett litt inne på Finn for å se om det er noe vi trenger til den lille som kanskje kan kjøpes brukt osv..............

Og det finnes folk som er dårligere enn meg i Norsk:

Søk på Finnkode: 8600204

mad- rass.......jeg ler enda!

Skrevet

eller hva med voksipo-se..........

Og jeg la ikke inn Finn koden på den forrige som skulle være så morsom.........so the jokes on me;)

Nå skal jeg legge meg altså!!!! Lover!

Skrevet

Her var det en del.

GRATULERER babanan kevalam (ble det der riktig a?) Kose deg masse med jenta di:)

Tenkte samme tanken som svnine ang. fildeal...men siden jeg har hatt besøk rakk hun å være morsom før meg så da lar jeg det ligge. Og ja..helt utrolig hvor mye moro folk her har det over en liten skrivelfeil.

Kanskje man skulle laget en liste på "syke steder vi har ammet" Kunne blitt artig å se hvem som klarte å overgå den andre.

Da kommer vi tirsdag med menn. (noen tar med kake og gaver til barselkvinnen, vi tar med menn:D ) Skal jeg bake noe kanskje?? Det eneste som ikke blir mislykket her er vanlig muffins. Ja og kefirkake. Til og med mislykked sjokkiskake blir mislykket her. (sukk)

Ja og som nevnt svana, gaven er litt grell, men her er den veldig pop:)

Og joda, husker deg og husker egg på vinduet. Men på den tiden var du vel mer "gjest". Var da enda ikke overbevist om jeg likte deg ;) Nei men var jo cat og molait sin skravletråd. Der det begynte å ta av liksom.

Ses i morgen da Tiny og de som vil.

De overtrøtte har det gøy 1D ;)

Skrevet

Jeg syns fortsatt mad-rass er morsomt jeg altså...enda jeg har sovet i 9 timer sammenhengende i natt også........

Da har søskenbarnet mitt kommet også;) Lille Frøya ble tatt med keisersnitt i dag tidlig pga setefødsel. 3495 gr og uante cm lang.

Jeg føler nesten det regner unger for tia jeg;) Jeg har blitt tante, søskenbarn og etterhvert mor på ca 1 år......og dattera søster, søskenbarn og tremening også;)

Da skal vi på barselbesøk til Tone etterhvert:) Tar med kaker her i trøndelag da, ikke menn..........

Har forresten stussa over at folk skriver at de må bake osv til barselbesøk jeg, er det ikke den som kommer på besøk som skal ta med noe da? Det er i hvertfall sånn vi gjør det her........

Skrevet

Såååååååååååååååå vanvittig trøtt.......................... *klagesutresytemasse*

En ting er at klokka skulle stilles, men når det lille trollet plutselig mener at å sove på natta er tull, da blir mor blid da.......

La seg som vanlig 20 og sovnet vel etter 15 skravling med seg selv. Kl 23.30 begynte helvete.. Fikk mat, sovnet, opp 01.30, fikk mat og ville IKKE sove.. Oppe i 1 time sov 1 time og opp igjen og sånn holdt hun det gående til 6.30. Da stod T opp (skulle på jobb) og tok henne opp. Jeg opp 7 og gjett hvem som slokner etter pupp da... Og ikke nok med det, hun tar seg en liten lur på 3 timer!!!!! Fikk nå sove jeg da, men kunne hun ikke tatt dette mellom 20 og 8????? (sove altså)

Jepp, vi sees imorgen Molle.. Er sikkert trøtt som en strømpe, men skal kave meg ut jeg vettu :) Skal legge ut en tråd til på dib jeg, så kanskje det kommer flere? Nina kommer og Amalie78 kommer.. Så kanskje vi blir 4 :) tihi skulle vel ha dåp til helga, så litt travelt der i heimen..

Har ikke humor nå på "morran", men smilte litt av finn annonsen da...

Trenger litt oppmuntring jeg....

Skrevet

Har egentlig lyst på en liten dupp nå, men jeg vet de små vokner når som helst og er utrolig klar for mere mat. Tenk - Edvin gulpa IKKE etter sist måltid! Enda han spiste mye. Man kan jo håpe på ny og bedre trend, men det tørr jeg ikke. Gulp gjør meg ikke så mye, men sprutbrekninger og oppkast er ekkelt.

Vi har begynt med minifom da. Skrev vel det i sist innlegg. Tror egentlig ikke E trenger det, men vi har (i motsetning til T-gjengen) hatt en strålende natt. Vet du trengte oppmuntring, men jeg må bare sole meg i egen glans først. Vet nemlig at den sikkert er kortvarig. Mat til begge kl halv ett, E fikk mat kl halv fire, A fikk halv fem, E fikk en liiiten sup kl seks, og begge spiste kl åtte. (Alle tider i ny tid). Også sovna de nesten med en gang etterpå! *klappe i hendene*

Ok, Tiny trengte oppmuntring... versågod ---->> OPPMUNTRING :-D :-D:-D :-D:-D :-D:-D :-D:-D :-D:-D :-D:-D :-D:-D :-D:-D :-D:-D

Nå er det noen som sutrer.... eh... skriker.

Er veldig spent på den grelle gaven!

Mad-rass ja, trøndere asså!

Skrevet

hihi ja tenke seg til en overtrøtt trønder!! DE må ha det gøy de. (men kanskje ikke de rundt) Og mener det sto mad-ras ikke rass. Men blir selvsagt mer moro om man legger til en r selv. ;)

Oppmuntring? Tja..etter en megaslitsom kveld somendte med at han sovnet 23.30 så sov han til 5:) Sovnet og sov til 8. Hjalp kanskje ikke dette heller, men var dette med å sole seg i glans..

Kanskje på tide å prøve mer grøt på kvelden?

*trøst-trøst*

Du får huske på at det er en epoke. Virker som om det skal vare i all evighet nå, men om en stund, når du ser tilbake, så var det ikke så ille. Vet ikke helt hva jeg prøver å si her, men tror det er at det går over:)

Svanine: Hvis de sprut/kaster opp mye og så og si etter hvert måltid hadde jeg tatt det opp med hs. De kan ha sånn..eh..etellerannet med lukkemuskel eller hva det var. Leste om det i går.

Edvard gulper minimalt!! og sikler nesten ike heller:) Men i går..woho.. etter å ha patta på meg i mange timer fikk han litt tillegg på flaske. Gulpa i seg rundt 90ml. Bestemor ga. Og skulle rape ham. Gutten har aldri før fått opp så mye!! Over hele henne og sofaen og lol. Brakk seg og styra. Hun ga ham mot meg. Jeg trodde det var for å redde henne fra en del gulp, men det var visst for å redde gutten. Hehe hun trodde han holdt på å dø på seg. (hva hjelper det om jeg holder ham liksom?) Også så surt mme-gulp lukter:/

Skrevet

Jo og håpe minifommen har sin virkning da. Er nå ikke skadelig å gi til E selv om han kanskje ikke trenger det. Litt pes på natten. Skal jo stå i kjløeskapet. Må hentes og skal helst ikke gi den kald. (noen får magevondt av det visstnok) Sluttet med fom til Edvard. Merka ikke noe forskjell med å slutte så da kan det være det samme.

Og jo er egentlig slik at de som kommer på besøk skal ha med seg. (egentlig ha med seg graut) Men er ikke så vanlig her nede lenger. *skryteavsvanineogcatsomfaktiskhaddemedkake* (skal sies at cat hadde med en mor hennes hadde bakt) Ja hvor blir det av den oppskrifta a cat? Og hvordan er formen din???

Hvordan ble det på tirsdag? Når kommer vi? Og hva har vi med oss? Skal vi ta med oss rundstk. og et pålegg hver for lunch eller skal vi bake noe? Eller skal vi ret og slett sutte på fingra med tanke på at vi nå har født men enda ikke er i mål på vekta?

Skrevet

Hmmm.... ingen som lurer på om jeg føder da?? ;)

Skrevet

Hei Cat, åssen er ståa? Noen fødsel på gang eller??? hihi :o))

Skrevet

Cat: Føder du??????????????? (hihi..måtte bare spørre siden du nevnte det da;)

Mo: jeg syns mad-ras hadde vært morsomt og jeg........ men nå er jo humoren min en smule u-trøndersk egentlig....mer britisk har jeg hørt.....jeg mener selv at jeg ler mest av det som er morsomt og gjerne hvis det er noe galt med noe;)

Har vært på barselbesøk og tok med (de siste) kanelsnurrene og en ferdiglaget middag til fryseren deres (til en dag hvor mor er litt trøtt etter lite søvn.) Også sov den lille hele tia mens vi var der og det var nesten så jeg ikke fikk med meg dattera hjem igjen, hadde ikke venninna hennes ringt og bedt henne med ut på aking, så hadde hun sikkert grått seg til å være til han våkna.............

Hva skal dere ha til middag da??? Jeg har tenkt å lage teskjeboller i karrisaus, poteter og revet gulrot;) Må spise fisk mens gubben er borte, er ikke veldig begeistra for den slags til vanlig.......... Noe jeg synes er litt trist da......men 2 mot 1 ender ofte i kjøttmiddag for å si det sånn!

Skrevet

jammen jeg har jo snakket med deg på msn cat:) Mer tak eller? Begynner det å bli au? Eller er det bare lurerier? (hahahaha lure-rier!!woho nå var jeg morsom. Le da 1D!!)

Teskjeboller? (går utfra at dere ikke spiser teskjeer, men hva er det? Sånn sodd-boller?)

Vi varmet opp pizza fra i går til middag. Hvorfor tok ingen med frossen middag til meg????

Si til dine to at mor er gravid og det er viktig med fisk!

Nå skal mor prøve å få seg en dusj. Ja og Edvard bæsja i stad:)) (det er stort her for å si det sånn) Uten "hjelp" og var ferdig, så trengte ikke bæsje mer utover stellebordet. (tror det er første gang) Ja og lå i 30min og pludra under kvitrepippen (babygym) Det er leeenge her i huset:)

Skrevet

*ler av lurerier!*

Teskjeboller er fiskeboller i teskjestørelse.

Du fikk ikke ferdig middag til å legge i fryseren fordi jeg ikke kom på barselbesøk!

Jeg tror de vet at jeg er gravid nå altså.............................. *ler igjen*

Og de tar tran, men det gjør ikke jeg............ (skjønn det den som vil).

Skulle egentlig slappe av litt før jeg lagde middag, men nå er det snart litt for seint tror jeg....................................

Håper det blir et lite nurk på deg snart nå Cat! (men du ville ikke få henne i morra var det så, for da var det noen som hadde bursdag eller noe....?) Ikke lett å huske alt hver gang;)

Skrevet

To som vil ha mat... igjen.

Får fatte meg i korthet.

* Det står mad-rass litt lengre ned i annonsen

* Lurerier? Spanande

* Grattis med bajs

* Har hørt om teskjekjerringer, men ikke teskjeboller

* De sprutgulper og kaster ikke opp hver dag asså. I dag har det bare kommet litt småoverskuddsgulp. Bare søtt det asså.

* Ja, det er litt pes med fom på natta. Og med to stk så blir det sannelig litt dyrt også - men om vi får gode netter så er det bare å hive innpå

* Ta med det dere vil på tirsdag. Kan liksom ikke bestemme det. Vil helst slippe ti spann med grøt som mora til venninna mi fikk.

Skrevet

hei og hoi.

Teskjeboller fisk?-er det laget av den berømte teskjefisken det dea?

kommer ikke på no mer akkurat nå - tror jeg vill ha kaffe

Liste over rare ammesteder er fint- mange snerpete inne på dib altså

Noe kult p tv i dag eller?

DET SNØR!! :)

Skrevet

MAD-RASS var det jeg skulle skjekke og har nå skjekket ha ha er det mulig eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...