Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Da har jeg på oppdrag fra 1D startet den (forhåpentligvis) siste tråden her inne på bim ) Blir vel en ny på dib etterhvert )
Molait Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Også jeg som har skrevet ny tråd da. Hadde bare ikke postet den. Min var litt mer utfyllende og gikk mer på SISTE tråd på bim;) Hvor mange er vi oppe i nå a cat? tror det ble 7 på bli gravid... Men slik vi skravler for tiden kan det godt vise seg å bli en til. Iaf om du skal vente til mandag. Kanskje greit jeg ikke la ut "siste" enda. Men venter på deg før dib. Det är ju du och jag:) Også glemte du link til de andre da. Er så greit for de som har vært borte litt å finne de igjen. Og har snakket om de gamle vi ikke finner. Eller må lete etter. Formen da? Føler du deg noe bedre? Molle komme med chickensoup??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Link og greier.. her forventes det ekstraservice ja Tja.. formen er vel grei, noe bedre men er fortsatt veldig sliten og slapp og kroppen er litt sånn bomullsaktig. Men tror i hvertfall at jeg er på bedringensvei.. (hjelper med paracet, curamed og nesespray). Skal få peppes filmdeal med istid2 av mannen min til middag i dag siden jeg er syk )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 Du och jag, molle )
Molait Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 ååå det vil jeg og ha!! Peppes fildeal. Og har så lyst på istid2 og vøtt. løperåsettermeggpåfangettilcatoglatersomingentingsåkanskjeingenoppdagermeg. Bortsettfra at jeg bare hadde detti ned fra det fanget nå da, for er vel ikke mer enn få cm. til rådighet;)
Molait Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Edvard ser MTV fra vippestolen. På en TV som er 3 ganger ham..hehe. Koser seg. Gutten til mor det ja.
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg får legge inn linken til forrige tråde jeg da;) http://www.barnimagen.com/forum/thread/6726933 der ligger jo linkene på de andre før den tid, på første innlegget så jeg gidder ikke klippelime dem;) Jeg lurer på om du skrev feil jeg Molle??? Jeg tror dere hadde fler enn 7 tråder på bli gravid.... og etter det er det jo blitt noen på både 1 tri, 2 tri og 3 tri tror jeg;) Jeg vet ihvertfall at jeg har skrevet på tråden siden bli gravid (med et stopp på noen mnd før jeg møtte dere igjen på 2 tri;) Noen her inne har jo gjort seg noen tanker om når de skal tilbake til bim igjen da.... Jeg er av den oppfatning at denne ungen skal ut og en form for prevansjon skal bestemmes og begynnes på (fikk igjen tanta etter 9 uker sist.....) så får vi se....... Blir ikke 10 år mellom hvis det blir fler ihvertfall! Glemte å si at sfo`n til 1500 er bare etter skolen til 16..... Så ikke noe før skolen, for helplass er det vel 2200. Fødsel er ingen unnskyldning for å ikke møte meg altså.... Lover å ta det veldig piano framover nå, når møblene og gressklipperen er i hus;)
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Hva er en fildeal??????? svigermor kalte en kompis av meg som er bi-fil for "pendler" i mangel av et bedre uttrykk.......hihi, blitt en klassiker hos oss;)
_svana_ Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Unnskyld for at jeg ikke kommenterte formen din i sist innlegg Cat. *blibraogfødesnartklem* Tven vår har falt ut! Altså, kanalene da. Ingen rapporterte feilmeldinger står det når jeg sjekker... også på fredags kveld da. Men vi har istid2 vi også, kanskje vi kan se den? Sånn gratis istid, mye bedre, men mangler pizzaen da. Dere glemmer ofte meg, men ... jeg sier det igjen... skravla med dere på bli gravid i oktober jeg. Husker dere ikke da jeg klagde over drittungene som hadde kasta egg på kjøkkenvinduet? Nåja, fort glemt skjønner jeg. Her ble jeg bedt om å gjøre meg klar til ny mating, også bare sovner de. Er vel bare et spørsmål om tid tenker jeg. Nå har jeg glemt hvilken dag dere foreslå å komme på besøk også. Uansett, det passer sikkert fint. Bare gjenta det, så skal jeg prøvde å huske det. Kanskje skrive det opp i "hvilken tid - hvilken gutt - hvilken pupp-loggen min"
_svana_ Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 Fildeal er vel egentlig slik vi har fått vår Istid2. Fildelingsprogram på internetten seh! (Men visste ikke at Peppes drev med slikt...)
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 "hvilken tid - hvilken gutt - hvilken pupp-loggen min" den loggen er vel ganske spennende lesning for den som ikke kjenner de innvollverte...... Jeg husker deg litt da svana;) Ikke noe om egg(annet en EL, men mener å huske deg og stråla og et par andre...men var ikke dere med i romeriksgjengen mer lissom?? VET jeg er ute på tynn is her nå altså, så ikke bli fornærma altså!!!! Jeg husker jo knapt stjernetegnene til noen av dere enda det er blitt nevnt ved flere anledninger......... (ikke at jeg bryr meg egentlig, men det er lissom blitt målestokken for hvor glemsk jeg er... Og Cat: *blåser på og håper du blir bedre før fødselen starter* Jeg er ikke spes opptatt av at hun kommer før hun er klar selv og gjerne etter at mamma`n blitt frisk igjen! Ikke er jeg spesielt opptatt av at hun må komme på en spes dato heller jeg da;) hihi Men før jul er vel et greit utgangspunkt da;) Må forresten si at jeg syns Ikea sin reklame med hun dama som pakker en te-pose i munnen er litt morsom;)
♥Tiny Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Hvis "med mann" har T fri på tirsdag. Ellers er begge dager ok for å dra på besøk:) fildeal har vi og fått istid2 fra og den er morsom!!!! Anbefales å se! Tv er fasinerende for de små! Sitter å titter med stooore øyne. kommer tilbake med mer kommentarer. Har mini T på fanget
Herkules Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 sj ho ja det var sterk middag. svetter jo nesten God bedring Cat jeg kommer gjerne til svanine og TG jeg altså men har ikke ønsket å trenge meg på gleder meg til å se guttene og Tiril Oskar(og vi) har vært ute i hele dag vi dro hjemmefra kl 10 og kom hjem 1730, har da gått tur i over 2,5 timer tilsammen vært på lunch hos oldeforeldre og ammet i en sofa på Bohus. nå har vi prøvd flaske uten noe særlig suksess, Jeg har mye melk spes på dagtid så måtte pumpe litt i går Svanine melka spruter i alle kanter her også og laaaangt- skal prøve å ta bilde! Istid2 tuslet inn i huset i går flåklypa teppe er et teppe med flåklypa figur på altså ludvig eller solan selges i allefall på prinsess
♥Tiny Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 Snuppa tok natta kl 20 idag og sovnet med en gang enda jeg la henne våken Fremskritt!!!! Nå mangler bare søvn hele natta... phu... må vel opp MANGE ganger inatt også vel... Har og prøvd flaske ikveld for å se om hun kanskje ikke får i seg nok (ja jøss... sett dobbelthaka og valkelår??), men det var jo suttebitesmatte og hyyyl... vil ikke... jaja, fram med puppen da.. Også fornøyd igjen Fikk forresten en grøtskje idag til "lunsj" og smattsmatt... Sutta på skjea og noe gikk ned, men det meste havnet vel på smekka hihi.. Prøve igjen imorgen vi Skal vi si at vi innvaderer kåken til svanine på tirsdag? Klokkeslett som passer da?? 12? Ta med lunsj da kanskje?? Flåklypateppe har jeg ikke, men har utallig andre tepper som bare ligger til pynt... Kan sikkert finne frem vognteppe som vi har fått nå?? Stråler med melk har jeg ungått med nød og neppe, men pumpa 7 stråler en gang... DA hadde jeg sprengt pupp da Dammer i senga, teller det?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2006 Formen er noe bedre, så etter litt hvile i morgen også så er vi nok på rett vei ja ) Fått en liten disco-baby du, molle!! Har hørt "i en sofa fra ikea" men Herk har nå gjordt det til "i en sofa fra bohus" Istid var kjempemorsom og pizzaen var god ) Men nå har jo ikke peppes vond pizza heller da.. Var i hvertfall digg å få middagen levert på døra!!
Herkules Skrevet 27. oktober 2006 #17 Skrevet 27. oktober 2006 Dammer i sengen teller jeg har vel egentlig ikke turt å si det tror jeg vet ikke om jeg tør heller ja Jeg skulle kjøpe ammebh og skulle prøve og helt seriøst så sto spruten i veggen når jeg tok av bhen flaut men bare jeg som vet det da TV er gøy her også. I dag så tror jeg at jeg har snakket med mannen til en bimmer som jeg har snakket med her, litt morsomt men det gjenstår å få henne i tale på bim eller dib og få det bekreftet
Herkules Skrevet 27. oktober 2006 #18 Skrevet 27. oktober 2006 mulig det blir peppes her i morgen Vi skal til Grorudgokk i morgen må opp tidlig Fint formen er noe bedre Ja var ikke noe denging i den sofaen heldigvis
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #19 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har spist så mye taco-greier jeg at jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive egentlig.... var noe svar på noe som noen har sagt her egentlig tror jeg;) Hehe! Her er forresten ikke været blitt noe særlig bedre........kanskje værre hvis jeg må få si min ærlige mening....... Så ille at jeg ikke gidder å stikke på 7/11 å kjøpe meg noe digg (det er ille det)............ Jeg har lyst til å bestille fildeal jeg også tror jeg....... Hadde vært digg å slippe å lage mat 1 dag;) Vi så istid2 på kino vi da, når den kom:) Dattera syns faktisk den var litt skummelt...........men ikke sånn redd skummel, bare lurte litt på hvordan dette ender spent;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 27. oktober 2006 Hehe.. ble mye styr ut av den fildeal greia ) Jammen hadde det kommet snø hos dere 1D. Håper snøen lar vente litt til på seg her jeg bor. Vil jo gjerne rekke noen trilleturer uten snø først. Men hvis hulderungen skal vente til jul, så spørs det om vi rekker å trille på asfalt..
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #21 Skrevet 27. oktober 2006 Håper jammen hun kommer før jul ja...........hadde nesten tenkt at min skulle dukke opp før romjula jeg da..........men forventer det ikke akkurat;) Her er det fint slutt på asfalten for i år tror jeg! Hvis vi ser asfalt igjen her så er det med holke og is, men her er det serriøst mye blaut og tung snø! Men dattera var i 100 og sprang ut med en gang jeg kom hjem! Brukte søppelsekker som akebrett og var kjempefornøyd! Vi er vel enkle sjeler som lar oss underholde av noe så lite som en skrivefeil;) Må bare kommentere at Juliette Lewis sa seg enig med hun dama som gnålte om plystring på damer da................. Det er humor som jeg ler av;) Westlife synger på svenske Idol sending i kvel.........hurra;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #22 Skrevet 27. oktober 2006 Ja hu derre feministdama på Skavlan!! Guuuuuuuuud hu var lite ikke fæl;) Men jeg flira godt av henne da!! Så bare første delen jeg, så fikk ikke med meg når juliette var der. Men nå er jeg så lite feminist som det går an å være da. Jeg eeeeeeeelsker at gutta plystrer på meg og gjør obschøne beveglser med underlivet når jeg går forbi Tar det bare som et kompliment jeg da, men fingra av fatet!! )
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #23 Skrevet 27. oktober 2006 Fikk ikke helt med meg starten jeg da........... men hun virka ikke lite fæl heller egentlig:) Jeg bare fikk med meg at hun fikk litt pepper lissom (noe jeg egentlig er litt enig i, så vi er vel litt lik vi Cat) og da var det så deilig ironisk at Juliette kommer ut og sier at det som provoserer henne mest er mangel på inteligens......og det mener hun at f.eks bygningsarbeidere utviser når de plystrer på damer som går forbi............ heheheheheheheheheheheheh! (jeg er jo egentlig litt enig med henne også da, men ikke helt på nivå med hun duste dama lissom....for det går ikke ann å sammenligne hennes mening med Juliettes;) hhihiihi)
Herkules Skrevet 27. oktober 2006 #24 Skrevet 27. oktober 2006 Fikk ikke med emg det jeg så bare folka og detvardet Nå er lille gull lagt i sengen men det tror je ikke varer så lenge, han ble lys våken når jeg bar han opp og inne på rommet så så det nesten ut som om han er mørkeredd store øyer som ser p å meg og liksom sa "skal jeg sov e her alene???????"
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #25 Skrevet 27. oktober 2006 Herrrreguuuuuuuuuu som jeg savner gubben! Jeg har så innmarri lyst på en god klem av mannen min, med den deilige lukta og stikkende skjeggstubber og alt! Tenkte jeg kunne se en film jeg nå, men det er natta her i gården tror jeg.... Så får vi håpe morradagen er litt lettere på været om ikke annet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå