Gå til innhold

Hva er våre "symptomer" i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har had mensmurring i tre dager.

Vondt i tennene.

Skikkelig hard mage. (Sorry detalj)

Mye "stikkinge" i magen, på begge sider.

Mensen tre dager forsinket.

Vondt nederst i ryggen.

Men testet neg i morges, må vel bare vente å se.

Hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen symptomer jeg. Bare mye hodepine. Testa negativt i dag og IKM til søndag.

Skrevet

Ikke noe utenom det vanlige,egentlig. Alltid ømme pupper,svak kvalme og div. aktiviteter nedi magen. Det eneste som er annerledes denna gangen er at jeg ikke har fått vondt i hodret enda,og det murrer ikke i livmora,bare brenner og stikker litt,samt at jeg er noen dager over ikm da! (men har ikke testet)

Orker ikke teste,for regner egentlig med at TR dukker opp en eller annen dag når jeg har begynt å få opp håpet bittelitt!

Skrevet

kvalme

fysen på banan hehe... var sånn sist å

stikking i mage

Skrevet

hmmmmm

vont i ryggen, sover dårlig, daff og slapp, tegn på at tr kommer

snart ????. Håper jo ikke på det da :)

Skrevet

Hei!!

Jeg er kvalm...ikke bare om morgenen..men nesten hele dagen..... Har hatt det sånn i 1 uke nå :o(....trenger nok ikke være gravid av den grunn....kan jo være noe helt annen mystefystisk....har halsbrann og.......

Har IKM på mandag....så jeg venter i spenning!!

Skrevet

SKikkelig PMS og ANGST for Eggleder-røntgen den 6 november. Typisk hvis TR er noen dager forsinket slik at den røntgen dagen går ad dundas nå når jeg driver og psyker meg opp !!

Ellers har jeg handlet babyklær til en venninne som har klemt ut sitt tredje barn etter å ha blitt gravid på første forsøk i PMS-RUS (anbefales ikke !!)

Skrevet

Er uvanlig troett og daff, har ikke lyst til annet enn aa sove..

Har mye luft i magen, og foeler meg litt uggen generelt med den magen.

Ellers greier jeg ikke aa la vaere aa smaaspise, enda jeg er stappmett enda fra middagen.

Tung i hodet, men det er vel pga at jeg har ligget saa lenge og smaasovet paa sofaen...

Men egentlig tror jeg nok ikke dette betyr noe. IKM neste fredag eller loerdag, og jeg tror nok den kommer....

Skrevet

Vondt i magen, masse murringer.(mensensmerter).Kjempetrøtt og vondt i korsryggen. Hadde IKM sist lørdag, imorges testet jeg kjempe-kjempe svak positiv.Det var akkurat som en skygge. Men den var der...Vil ikke håpe på noe,skal ta en ny test på søndag.

Håper alle snart får komme inn på 1.trimester!!!:)

KLEM!!!

Skrevet

Jeg har ømme bryster og STORE BOBLER i magen.

Og føler meg kjempe gravid men testet neg i går med CB.

IKM på søndag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...