Gå til innhold

Hund gis bort til høystbydende over 50 øre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søt, pratsom, rufsete hund gis bort til tålmodig oppofrende menneske som orker gneldring. jakt på nattestid etter hund med sterkt streif innstink, og som synes det er helt greit at hunden viser mer sjalusi mot babyen enn de større barna gjør...

Noe turgåing, pelsstell og shampoonering må påregnes...

Skrevet

Nei takk, men når du gir den bort for over 50 øre er det vel salg eller????

Er du lei pelsdyret eller????

Skrevet

De 50 ørene er en symbolsk sum...*skratter* Faktisk hadde jeg vært villig til å betale dem selv dersom noen hadde tatt dyret i natt!!

Jeg vurderte om det var salg eller å gi bort...*ler* Uansett tror jeg den som slår til på tilbudet får "katta i sekken"!

Men nå kan det være hormoner som taler...

Da jeg endelig fikk krøpet under dyna igår, kom mannen min oppgitt inn på soverommet og fortalte at pelsdotten hadde stukket av. Han rett og slett tok bena fatt og sprang det han maktet. Totalt døv for innkalling. Klokken var nærmere 01 da jeg måtte ta på meg fillene og starte jakten på dyret. En gang kom han helt opp til trappen, men da mannen min bøyde seg ned stakk han av igjen...

Det var mørkt, vått og guffent. Bikkja som vanligvis er ganske høylytt kom ikke med en kny... Trålet nabolaget rundt, men ingen hund.

Plutselig kom han farende da jeg plystret. Som om han brått skjønte konseptet innkalling. Satte seg som et lam ved siden av meg og så tilbedende opp... Da var det gått en time med tull og tøys...

Når babyen gråter løper han som en stresset høne rundt i huset. Og når jeg setter meg ned for å amme eller bare slappe av prøver han å komme helt oppå meg...

Når jeg feier ham bort følger han mannen min rundt som en skygge...så han nesten blir tråkket på..

Ikke verdens mest intelligente hund kan man si...

Skrevet

Jeg ser den levende for meg... Stresset høne..hahahaha... lermegskakk**** Jeg kan dessverre ikke ta over, er gudskjelov redd hunder!

Skrevet

hmm.kan godt bytte mot den hårete pelsdotten av en røytende forvokst mopp.......som vi har...han har slekstreff på gulvet rett som det er.uler og bjeffer mot alt som heter biler og folk,men kommer villsauen til naboen å spiser opp plommetrærne,nei da logrer han å er sååå snill at...misforstått vaktinnstnkt...redd katta,og babyene.stikker å legger seg i gangen så fort di skriker.spiser alt,og er ikke glad i å gå tur.må slepes med di første hundre meterne...en hund etter mitt ønske,men slitsomt da jeg ikke årker å hale og dra så mye..er tung,dyret,hehe

Skrevet

for ikke å glemme at med hunden følger det også grevlingjakt på kveldstid...

:-)

Skrevet

Ja en grevling eller to er ikke å forrakte for en hissig liten terriertass...

Synd at ikke du liker hunder Dritgrei, for du skulle fått ham ekstra "billig!"

Skrevet

det er DU som er dritgrei vettu, men jeg klarer meg fint uten den hunden jeg ... :-)

Skrevet

Hadde ei bikkje en gang som pleide å stikke av - en gang datt han i silo'n til naboen...

Heldigvis var det noen som hørte ham, og fikk fisket ham opp og lagt ham til tørk til neste morgen c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...