Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei Jeg er i virkelig villrede og svært ubestemmelig i valg av vogn, har vært innom de fleste, men klarer fortsatt ikke bestemme meg. Den ene vogna veier foran den andre, så snart jeg har bestemt meg, ombestemmer jeg meg... Sikkert mange som føler det samme, så nå vil jeg ha litt hjelp...og håper det er noen som hjelper meg;) Pris på vogn spiller ingen rolle Jeg har vurdert stokke, bugaboo, oth, teutonia Fargene i sortimentet til nye teutonia er jeg ikke så begeistra for Venter jente og har mest lyst å skeie ut med rosa Trilleforholdene er forskjellig, men jeg har en fireåring som helt sikkert vil trille, derfor må vognen være stødig. Ønsker duo/kombivogn Håper noen hjelper meg... Mvh Mamma i desember
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 emmaljunga duo edge.. gå inn på www.emmaljunga.no
3 *guttemamma Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Emmaljunga city cross med city bag for eks? Leveres i 22 farger. Er veldig lett og stødig. Å så kan du velge ulik farge på city bag og sportsvognsdel hvis du ønsker det. (eneste minus er at det ikke er vendbart håndtak.)
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 På de nye simo kombi kan du velge farger selv
milva76 Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Bugaboo!!!! Har den stående klar selv. Har foreløpig grå og grå, men kommer til å kjøpe rød eller rosa hvis det blir jente og blå eller grønn hvis det blir gutt. Bor midt i byen, og gleder oss til å ta den i bruk. Har vogndilla, og har solgt de fleste vognmerker i butikk.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Teutonia er temmelig tunge.... Men holdbare, og du kan bestille i alle farger.
<3 + <3 + <3 Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Både Teutonia, OTH og Bugaboo har rosa varianter da Selv er jeg mest begeistret for de to førstnevnte...Buggisen ble fort solgt igjen da den ikke levde opp til alle forventninger, samt at den ikke fungerte godt nok på ulendt terreng og grusveier her hjemme.. Har nå en s3, men må innrømme at jeg også savner OTH`n...;o) Jammen ikke lett dette?!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 TS her...Har Teutonia S3 rosa variant?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 emmaljunga duo edge er en veldig bra vogn,,,,,virkelig verdt å se på
<3 + <3 + <3 Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Har vært inne på siden deres å sett på 2007-kolleksjonen, der har de en rosa variant ja;o) ......regner med s3`n også er å få i den fargen, sto iallefall ikke noe annet! Her har du linken...ser den nederst på siden! https://login.pingpong-online.com/Teutonia07.htm
<3 + <3 + <3 Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 Ser nå at den rosa varianten også er avbildet som en s3, så da regner jeg helt sikkert med at den modellen er å få i den fargen:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #12 Skrevet 28. oktober 2006 TS her... Se der ja....der var jo den i rosa;) Hvorfor har jeg ikke sett dette før?? Har lasta ned brosjyren for 2007 modellene, men har ikke sett den fargen der... Kanskje jeg ender med en slik en da....men, sambo har ikke mye lyst å trille rosa... Han kan trille svart sier han, til nød med rosa stelleveske...hehe Tusen takk for hjelp så langt, selv om jeg fortsatt ikke har bestemt meg... Noen med erfaringer om Stokke Xplory da? mam til 2 pluss bebis 9 des
<3 + <3 + <3 Skrevet 28. oktober 2006 #13 Skrevet 28. oktober 2006 Hehe, det sa sambo også da jeg kjøpte en råååsa (pink romance) OTH, men når den først kom i hus elsket han den(!) Mest pga trillecomfort osv, men fargen gjorde han slettes ikke noe... Stokke er en av de få jeg ikke har noen erfaring med, desverre...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #14 Skrevet 28. oktober 2006 Hehe....Ja, da har jeg bestilt rosa duobag, og tar resten i svart med rosa stellebag og vognpose... Det blir sikkert stilig:) Ellers tror jeg også at jeg går for en brukt sportsvogn Stokke Xplory i grønt eller rødt...eller tror?? Jeg bestiller nå... så slipper jeg å studere mer på disse vognene (helt til helgen er over;) Skulle ikke tro det var 3dje-barnet. Var ikke så opptatt av dette med vogner med de 2 første, da var det helt andre kriterier som talte.... Jaja...takk for hjelp iallefall...den har virkelig vært nyttig! mamtil2 + bebis 9 des.
<3 + <3 + <3 Skrevet 28. oktober 2006 #15 Skrevet 28. oktober 2006 Hehe, bare hyggelig om d var til hjelp... Resten er/blir vel sagt på sms;o) *Ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå