Gå til innhold

Smulmende og oemme bryster en uke foer IKM etter foerste forsoek

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært her siden mars 2005,og hver eneste måned har jeg ømme og større pupper,murring i livmor,kvalme,hodepine,vondt i ryggen m.m Bare pms,desverre. Har blitt gravid 1 gang helt i starten,da hadde jeg akkurat samme "symptomer",men mista like etterpå. Slike symptomer er ikke vanlig før etter 6-7 uker ut i sv,skapet,før det er det bare vanlig pms,selv om en er blitt gravid. Du kan teste når ikm kommer:-)

Lykke til!

Ok, skjoenner. Det er bare det at det er melk i brystene og de svumler mer og mer for hver dag og jeg faar ikke saanne bryster naar jeg har pms. Men, takk for svar, og mest sannsynlig har du rett. Blodaarer begynner ogsaa aa bli mer synlige paa hendene, som ved forrige graviditet, men det kan selvsagt bare vaere innbilning. Vi faar se...

Melk,sier du? Når fødte du sist? Kan jo være at det er et godt tegn det da,mulig ting er annerledes om en har født før:-) Kan jo håpe det iallfall!

Vi får krysse fingrene for at det har lyktes for deg allerede!

(er sikker en liten smule nøktern pga av jeg har vært her inne aaaaltfor lenge,vant til å bli skuffa måned etter måned!)

Annonse

Akkurat, saa det kan vaere gammel melk som "aktiviseres" fordi jeg kanskje er gravid paa ny? Hm, det var interessant. Melken er jo tykk og gulig, og det er ikke mye, men i begge,saa litt interessant. Blodaarer paa brystene, naar kom det? Naa er det 6 dager til IKM for meg, og jeg er ikke saa veldig paa testing enda, naar har det noe for seg aa teste egentlig?

Blodaarer paa brystene er observert, men paa den annen side saa har jeg jo ikke studert akkurat det foer naa... Men, det er blodaarer der som minner litt om forrige gang, ja. Takk for svar forresten, tenk om jeg var like heldig som deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...