vinter1988 Skrevet 27. oktober 2006 #1 Del Skrevet 27. oktober 2006 theodor reid alvinius tor storm torden( vet ikke om det er et navn da) odin si at jeg fikk tvilliger ville det da blitt for dumt å kalt dem torden og storm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes de flest ble litt vel spesielle for min smak! Men jeg likte theodor og odin best ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 27. oktober 2006 #3 Del Skrevet 27. oktober 2006 Theodor, Tor og Odin er stilige! Torden liiitt vel sært da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. oktober 2006 #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Theodor er fint Resten var ikke så fine, og nei du kan ikke sette sammen to uværsnavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 27. oktober 2006 #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 Likte Reid veldig godt jeg.... Storm og Odin er også fine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #6 Del Skrevet 29. oktober 2006 Storm er fint. Theodor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 29. oktober 2006 #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Theodor,Storm og Odin er fine navn. De andre falt ikke i smak hos meg! Men ta det du liker best selv. Det var veldig mange som ikke likte det navnet jeg valgte til sistemann!! Ikke bry deg om hva andre mener!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 29. oktober 2006 #8 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg likte ikke Alvinius, men alle de andre. Ja, Storm og Torden ville blitt litt mye på tvillinger, men Storm og Tor går. Også Storm og Odin, men ikke Tor og Odin sammen. Reid var også fint. Hva synes du om andre tøffe navn som : Rein Hauk Ravn Tror du at det blir tvillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er ikke gravid planlegger bare men siden mange i familien min har tvilliger kan det være jeg å får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #10 Del Skrevet 30. oktober 2006 Theodor-Koselig og fint Reid '-Aldri hørt før, må nok kjenne på det litt. Men folk venner seg jo til de fleste navn og etter en stund blir man kjent med barnet og da føles det jo som det mest naturlige navn i verden. Vi er jo litt rare sånn. Alvinius- Da tenker jeg automatisk Alviniussen, etternavn. MEn det er fordi jeg aldri har hørt det brukt som fornavn. Tor -Tja, vanlig navn. Ikke noen spesielle referanser der. Bortsett fra om han har brødre som heter Storm og Odin. Da får jeg nasjonalistvibber-not in a good way. Men det er jo fordi Vigrid, Boot boys og folk i slike grupperinger benytter seg stort sett av norrøne navn, noe som er utrolig synd. For de ødelegger referansene for folk rundt disse fine, gamle navnene...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #11 Del Skrevet 30. oktober 2006 Av navnene du nevner liker jeg bare Theodor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 30. oktober 2006 #12 Del Skrevet 30. oktober 2006 Theodor eller Odin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå