Gå til innhold

Da kan jeg offisielt gå inn her som prøver...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og velkommen!:-)

Bare ikke kom snik i køa her,er ganske sugen på å flytte over til 1.tri nå!:-) Bare tuller,håper selvsagt du slipper å slite,det unner jeg ingen,er i den situasjonen selv,desverre!

Tok det lang tid før du kom i vanlig gjenge etter 1-åringen din?(tenker på syklus og sånn) Har så lyst på 3 tette,men sliter jo allerede med nr.1,så er vel bare å smøre seg med tålmodighet på de som kommer etterpå også!

Hvor i landet er du fra,forresten? Bor i Oslo selv :-)

hehe..blir nok ikke noe hopping i køen. fikk igjen mensen etter siste mann i februar. men med førstemann ble det litt flere bomturer. tror at etter den første graviditeten og fødselen, så fikk kroppen min et bedre system, og etter det kunne jeg stille klokka etter eggløsnig og mensen. så ble jeg gravid med nummer to på første forsøk. men føler at denne gangen ikke skal bli like enkel. vet ikke helt hvorfor. tok ut kobberspiralen 4 september. og har hatt ikm 2 ganger etter det. så da er dette vel egentlig min 2 pp?eller?

bor i vestfold

Har du hatt mensen 2 ganger er du inne i din 3 pp nå! (regner ny pp den første dagen av mens)

Tror også fødsel kan være bra om en har hatt litt trøbbel med syklusen før. Håper kroppen din kommer i naturlig gjenge fort,er så kjedelig om syklusen skal være det som stopper en.(finnes jo så mye annet som kan være galt,det holder det!)

Siden du har født 2 barn allerede går det nok greit med den tredje også! Håper du slipper å vente så veldig lenge!

Vestfold ja. Vi vurderer å flytte til Tønsberg,men det blir sikkert ikke noe av,blir litt lang vei til jobb for mannen min... ender vel opp i Nittedal eller noe(bor i Oslo sentrum nå,men vil ha hus!)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...