Gå til innhold

Prøve igjen etter SA, alkohol..

m@msen79

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde en SA 10.10. Har ikke fått igjen mensen enda, men vi har så smått begynt å "prøve" igjen. Kan jo være heldig å treffe den første EL.

(noen som har hatt EL 3 uker etter en SA i uke 12 forresten?)

Og saken er den at i morgen så skal vi i 60 års lag. Vil bli servert alkohol, og folk vil lure hvis jeg ikke rører noe. (drikker aldri mye uansett) Kan dette forverre sjansen min for å bli gravid igjen nå?

Fortsetter under...

Jeg drakk litt alkohol litt etter sa, og ble likevel gravid ved første eggløsning. Så det hadde ingen betydning for meg! Kunne ikke la livet stå stille selv om jeg hadde mistet, og vi gjerne ville at det skulle skje igjen snart. Men det var noe jeg følte og mente, alle må ta egne valg :)

Lykke til!

• 4 uker senere...

Jeg levde som vanlig etter jeg mistet. Var på fest og koset meg med vennene mine, drakk rødvin og øl til god mat og bare slappet helt av. Ble gravid på 3. forsøket ettet min SA.

Tror det er viktig å pøve å ikke ha så fokus på det å bli gravid igjen, så går det av seg selv. Vi deler jo ikke blodårer med forsteret før 4-5 uker uti svangerskapet og da har de fleste funnet ut at de er gravide.

Men vi er jo forskjellige og alle må gjøre det som føles rett for seg selv der og da:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...