Mari 75 Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, nå er to flotte egg (som de sa på Riksen) satt inn, så nå håper jeg det går bra denne gangen. Ettersom jeg hadde 11 befruktede egg ble jeg litt skuffet over at kun 4 egg var bra nok til frys, men jeg får vel egentlig være fornøyd med at noen kan fryses i hele tatt, synes dere ikke??? Nå er det bare å krysse alt som krysses kan og vente og håpe på at det denne gangen sitter. Tross alt har jeg kun satt inn 2 egg en gang tidligere, og da var det opptinte egg, så muligheten er vel noe større nå skulle en tro!?
Sunniva78 har to små Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Gratulerer så masse med de flotte eggene, nå må du ruge som besatt:-) Angående frys så skjedde det samme med meg, 12 befruktet, men kun 5 var gode nok til innsetting/frys. Det var derfor jeg skrev det innlegget til deg i går, så slapp du å bli så skuffa... Lykke til med rugingen!!
Mari 75 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for det! Får heller glede med over de 2 eggene jeg har satt inn og tro at det/de denne gangen sitter. Fryseegg er jo bare en bonus, men fine å ha i bakhånd, spesielt siden dette er siste forsøk. Men, en gang må det jo være vår tur, som legen sa!!
Sunniva78 har to små Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Ikke sant, din tur kommer sikkert Mari, og forhåpentligvis NÅ!!!!!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Grattis som ruger. 6 befruktet av 11 egg er BRA!!!! Lykke til;-)
Twinny Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Gratulerer! Krysser alt for at det blir tvillinger (eller en er fint det og) på oss begge i juli:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå