Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 koker dere lokkene og ringene som holder smokken,eller kun flaskene og smokkene?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Hver eneste del av flasken må kokes.
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 ringene og lokket er det vel ikke nødvendig å koke holder mere nok med smokken og flaskene.. er lenge siden jeg har kokt flasker nå..han blir 7 mnd til søndag hvor gammel er din?
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 hvorfor må hver enste del av flasken kokes da?? holder det ikke med smokken og flaska??
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 når flasken settes sammen blir det jo en enhet som melken skal renne gjennom. alt dette må derfor være sterilt.
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 synes det burde holde med å skylde i varmt vann jeg da.. ungen suger jo ikke på lokke eller ringen heller da??
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Ikke for å være kranglete, men er det ikke like greit å koke alt når man først koker? Det er jo flasken som tar stor plass i kjelen, ikke lokket og ringen. Det tar vel bare et minutt ekstra å koke alt, så man er helt sikker på at det ikke kommer bakterier i melken.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 ringen omslutter den sterile smokken, og lokket skal beskytte den mot noe usterilt, så disse bør jo også være sterile.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 vi har dr brown flasker og de skal ikke kokes......
morsara Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 Vi kokar faktiskt bara smokken,inte flaskan.. Gutten e 5 månader nu och vi tror inte att det är nödvändigt. Han kan ju få vatten att dricka från kranen som inte är kokt enligt hs...
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 jo da enig at det er like greit å koke alt sammen når man første gjør det men om den lille får bakterier i seg så tror jeg neppe hun/han dør av det.. nå så skylder jeg bare flaskene i varmt vann og en gang innimellom i oppvaskmaskina når jeg husker på å legge de der.. hvor gammelt er barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 min jente er 4 mnd, men hun drikker ikke av flaske. men nevøen min gjorde det da han var baby, og vi steriliserte alltid hver del av flaskene hans..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå