Gå til innhold

11 uker på vei allerede!!


JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Jippi! Det er så koselig med ukeskifte, for da leter jeg og kjæresten opp info om den nye uken på nettet og titter på bildene og snakker om babyen vår:)

 

Jeg trodde aldri ukene skulle snegle seg avgårde helt i begynnelsen, men etter midten av tiende uke en gang begynte jeg plutselig å slappe av, og etter det har dagene rast avgårde. Bare en uke og en dag igjen før jeg går videre til 2.trimester!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sååå morro....gratulerer...men jeg kjeder meg...jeg gidder ikke være her inne mer lissom...det er kjedlig på 2 tri..jeg er glad for at jeg er over 12 uker...men åå...kjedlig uten deg!!!dritt asså.......kos deg den siste uken da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil også at tida skal gå fort... :| *sukk* (Men den har gått litt fort då, er jo plutseleg tre veker sidan eg fant ut at chiquitin har flytta inn i magen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg jeg:)

 

Har du bytta nick nå Maria? Kjente deg jo netsen ikke igjen, dumt at det er kjedelig på 2.tri da, men ikke fortvil, jeg kommer snart for å lage liv=) Ellers er det jo alltid noen artige krangler på skravle å blande seg oppi:)

 

Og tida går nok snart fort for deg også tosofo, vent og se! Chiquitin er spansk? Hva betyr det igjen? Har lest du har skrevet det tidligere, men jeg kan ikke for mitt bare liv huske. (var noe om liten...?) Snakker du spansk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg jo innlegget om svigermor i mexico, ble litt klokere da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..hehe...glemte å si det...tihi....dumt det er kjedlig ja...jeg gidder ikke være der inne...er ikke noen der...er så stille å rolig....jeg orker ikke krangle...for mange folk er så dumme...om alle hadde vært så lur som meg bare=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ikkesant. da hadde verden vært et godt sted og være:) Er sliten idag, de brosjyrene fra teateret kom i går, så jeg har løpt rundt og delt de ut i to dager nå. fikk ikke sove i natt heller, for kjæresten var ute og drakk seg full med gutta og skulle absolutt ringe og fortelle meg hvor glad han er i meg, og at han gleder seg til å bli pappa hvert femte minutt. (jeg kødder ikke altså, er sikker på at det aldri gikk mer enn et kvarter mellom hver gang han ringte, og jeg skulle liksom sove) Og det er den samme mannen som tidligere på kvelden sutret til meg over at alle synes han er blitt tøffel????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..du fikk løpt litt da ja..haha...=) tøffel ja...virket jo som han gjorde seg til det selv da...er litt slitsomt...jeg er alene med voffen jeg nå..vi spiser godt og blandet..haha...han koser seg...de setter seg fast i tenna..hehe...

 

kællen er på jobb å drikker....håper han tar taxi hjem asså...så kan jeg soooove....babyn var søt..som vi hilste på i dag...skikkelig søt..men hun hadde vondt i magen..så gråt mye..stakkar...hun er jo bare 7 uker..var koslig da...

 

i går var jeg sliten--først hos mamma...snakka å snakka....så på jobb en tur...så hjem igjen...så levere no....så snakke med bror.....så kjøre til "far".....så hente kæll på jobb.....så hadde jeg glemt jobbnøkkel...måtte kjøre til byn....så tilbake...så hjem!!!! SOOOVE!!!! hehe...så er litt huggern i dag å...

 

levert flyers i dag å??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk praten med moren din?? Herregud, jeg har jo helt glemt å spørre om det.

Og hva med svigermor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svigermor vet ikke no end.a...jeg gidder ikke bli med dit...

 

men alt er bra!!hoppet ikke i taket...men de gleder seg allerede..hehe...er ikke så mye mer å si...egentlig..hehe...det gikk veldig bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Mora mi hoppet ikke i taket når ho fikk vite det heller, men hun har jo blitt superivrig:)

 

Fint å høre at det ikke var så skummelt som du fryktet da:)

 

Jeg har gått med flyers idag også, har faktisk litt igjen også, for jeg brukte litt mye tid i dag fordi jeg gikk meg bort på frogner. Jeg har så dårlig stedsans at det er en skam, og så blir jeg alltid like sutrete av å gå meg bort... hehe!!

 

Det er ikke rart kompisene til kjæresten syns han er tøffel nei. Han hater å gå ut uten meg, og de gangene han gjør det ringer han hjem i et sett. Så ender det alltid opp med at han blir så full at jeg må komme og hente ham, og da sier han at han ikke får lov av meg til å være ute lenger. Dessuten bruker han alltid meg som unnskyldning hvis han heller vil sitte hjemme og se på tv... Jeg må le også da, han er jo så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...