Gå til innhold

Til elli-karamelli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He-he! Jeg er ikke så gira som dere andre! Etter såpass med tid har jeg egentlig blitt ganske nøktern til dette,så går egentlig mest å venter på TR og inkallelse til lapraskopi på Ullevål.

Vi reiste jo bort denna p.p'n da vi skulle gifte oss,så jeg fikk ikke tempet og orka ikke ta med EL-tester,men siden syklusen har vært stabil det siste halvåret,med EL hver gang,og jeg kjenner den på kroppen,skal det jo ikke være nødvendig lengre. Vi hadde en del jetlag i Las Vegas og når vi kom hjem pga av 9 timers tidsforskjell,uregelmessig søvn,stress og nervøsitet,så er jo mulig at EL ble forskjøvet noe,selv om det ikke føltes som.

Men jeg er liksom ikke den typen person som er så heldig å bli gravid på bryllupsnatta(!) OG slippe lapraskopi! Det går bare ikke an!

Har tester i Oslo,men er på besøk hos foreldrene mine ei uke,og vil helst bare la dagene gå. Kanskje om et par uker tørr jeg teste om ikke TR har dukka opp!

Så du hadde testa forresten.kjipt med negativt,men du har jo enda litt tid på deg! Krysser fingrene for deg, jeg!

Kjempeklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...