Gå til innhold

I Porsgrunn har dem fått 4-D ultralyd!


Gjest

Anbefalte innlegg

var på ul i går å fikk greie på at dem hadde fått 4-D på klinikken! hi-hi det blir noro når jeg kommer oppi 20 uker å se barnet i magen son det kommer (nesten) til å se ut når den kommer! hi-hi synes det er kult jeg da for da slipper jeg å dra helt til Tønsberg!

 

koz juni-baby ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeh... er det noen som skjønner hva HI snakker om her? jeg trodde vi levde i en 3D verden, men jeg er veldig spent på hvordan en 4D ser ut???

har vi fler retninger enn langs x, y og z-aksen???

mulig jeg er helt på jordet her...hvis dette er tilfelle..unnskyld, men dette skjønte ikke jeg......

 

"Blondie"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei "blondie" jeg var bare på kontroll i går å der hang det en plakat som det sto 4-D på! en helt ny klinikk som startet i September! (får det på en CD)

 

det var bare til opplysning til dere som bor i Telemark! det er oxo gratis hvis man går til kontroller der! men man må ha en henvisning fra egen lege tror jeg! jeg hadde ialle fall det! hun som har bynt der har oxo vært gyn på skien sykehus!

 

koz juni-baby ikke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at to av de tre som startet opp den nye praksisen i Porsgrunn har jobbet på sykehuset inntil nylig. De er veldig dyktige, hyggelige og forståelsesfulle. Kan absolutt anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...