Gå til innhold

trening etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å trene etter fødselen?

jeg er ute å spaserer små turer nesten hver dag. har begynt å trene rygg, armer og rumpe. men merker at jeg gleder meg til å få trene!!!

nå er lille jenta bare 14 dager gammel, så jeg må vel ta det rolig en liten stund til. er det mange av dere som har fulgt Grete Roede opplegg når dere har ammet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å trene sånn ca 5 uker etter fødsel. Kom kjempe godt i gang, grunnen var at jeg skulle ha på meg bunaden på barnedåpen. Og det 2 1/2 mnd etter fødselen...

Gikk bra det, men så kom sommeren, og da ble det plutselig stopp i all trening gitt!!

Nå, 6 mnd etter, fortsatt ikke kommet i gang igjen, så ser jeg vel sånn omtrent ut som før jeg ble gravid! :-)

Skrevet

Jeg begynte dagen etter at barseltida mi var over!

Skrevet

Anbefaler vel 6 uker, og jeg venta til det.

Skrevet

Var på håndballtrening den dagen lillegutt var seks uker og det gikk kjempefint! Ellers går jeg tur på ca 1,5 t nesten hver dag, så selv om det vel ikke akkurat er trening, så er det i hvert fall god trim :)

Følger ikke noe slankeopplegg, men prøver å spise sunt. Gikk opp 16 kg og har igjen 4. Poden er nå 3,5 mnd og stort sett alt av klær passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...