Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg har tengt litt på Storm Nicolay, men er det noen der ute som har noen andre forslag? mannen min er ikke helt enig i navnet storm! takker for alle forslag!!! koz juni-baby ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6Ymamma Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 *********HEI!********** Nicolay Andre Kim Nicolay Ole Nicolay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorie Skrevet 27. oktober 2006 #3 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har ikke helt sansen for Storm jeg heller men men...' Hva med John Nicolay eller Martin Nicolay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorie Skrevet 27. oktober 2006 #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kom forresten på at jeg har en fetter som kalte sønnen sin Lars Nikolai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 tusen takk for svar! mannen min likte Kim-Nicolay! koz juni-baby ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #6 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes seriøst at alle forslagene var lite pene, også Kim Nicolay. Nicolay er finest alene, hvorfor må du ødelegge det pene navnet med å knø et annet navn foran eller bak??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #7 Del Skrevet 27. oktober 2006 vi vil gjærne ha navnet Nicolay videre for vi mistet en sønn som heter Nicolay 1 Mai i år! å vi synes navnet er ganske fint! så tar vi ett navn forran eller bak så blir det ett helt annet navn til en ny gutt som skal komme! (hvis vi får gutt da vell å merke) men setter pris på din mening!! jeg synes oxo Nicolay er finest alene men min mann vil ha ett til hvis det blir en gutt! koz juni-baby ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #8 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da skjønner jeg at dere vil ha ett navn til. Hva med Thomas Nicolay? Eller Vetle Nicolay? Jonas Nicolay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #9 Del Skrevet 27. oktober 2006 tusen takk for forsåelsen! koz juni-baby ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mwp Skrevet 27. oktober 2006 #10 Del Skrevet 27. oktober 2006 Oliver Nicolay Aksel Nikolay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #11 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nikolay Andre... Simen Nikolay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå