Gå til innhold

Forlover/toastmastergaver???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til ting vi kan gi i gaver til forlovere og toastmaster.

Har sett på flere ting, men tror jeg ender opp med å betale frisør for min forlover, og kjøpe gravert toastmaster-glass...

Hva har dere tenkt å kjøpe? Syns jo de må få noe oxo, som takk for hjelpen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var toastmaster i et bryllup for ikke så lenge siden, og jeg fikk takk! Det holder i massevis!

Skrevet

eg tenkte å gi et armbånd el noe til forloveren min, litt usikker..

Toastmaster fåt betaling:)

Men frisør e jo kjempe flott å betale for forloveren då, synes d e fin nok gave eg asså,tror ikkje ho forventa å få nokke for heller!

Ellers e jo feks;armbånd, smykke, øredobber, gavekort koselig å gi og få.

Skrevet

Vi tok bilder sammen med forloverne hos fotografen. Disse skal vi bestille og gi til forloverne våre som en liten takk og som et minne.

Skrevet

Jeg betalte for frisøren da forloveren og jeg var der. Hun vil gjerne betale tilbake, får se hva vi ender med. Hvis hun insisterer på å betale, tror jeg jeg vil gi henne og mannen et gavekort på kino, middag ute e.l. Til toastmasteren blir det nok en kokebok, han er glad i å lage mat. Evt får han også gavekort på noe han og kona kan gjøre. En slik gave må selvfølgelig inkludere barnevakt!

Skrevet

Forloveren min fikk et smykke hun hadde skikkelig lyst på og toastmasteren fikk en flaske cognac av pappa :)

Skrevet

Vi skal ikke betale noe for dem og heller ikke gi gave. Det er bare noe som er kommet de siste årene og jeg synes det bare er noe stort tull.Vi kommer heller til å formidle en takk på takkekortet . Det er nok

Skrevet

Vi skal betale toastmasteren vi skal ha, det er for at han er innleid for anledningen.

Trodde ikke det var vanlig å gi gave til forloveren. Det har jeg aldri hørt om....!

Skrevet

Likte ideen om å gi bildet fra bryllupet, kanskje vi skal gjøre det...hmmm?!?!?!?!

At de ikke skal få noe for alt de gjør syns jeg blir feil, forloveren min kjører 2 timer en vei hver gang jeg trenger henne ;o) Sånt må verdsettes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...