Gå til innhold

April: FIkk høre et lite hjerte banke idag !!!!!! =)))

Anbefalte innlegg

Tok sikkert 10min før hun endelig fant hjertelyden helt nederst i bekkenet,hehe, den ville ikke vise seg frem nei =)

Så kjente ut på livmorhalsen min,ser fin ut,lukket og slik den skal være,da sa hun at hun kunne sikkert dyttet borti hodet til babyen for han lå helt ned i bekkenet,så hun kjente det =)

Blør enda litt,men det kan også være pga. undersøkelsen hos jordmoren idag,men så lenge det er litt og ikke mye,så går det bra.

Kjenner at livmoren er på tur opp fra bekkenet ja,er så øm nederst i magen,og jeg har bakover vendt livmor,så kjennes ekstra godt når livmoren presser seg forbi bekken kanten.

Fortsetter under...

så godt å høre at alt står bra til med babyn din! Det er skummelt å være gravid! -Eller er det bare meg som syns det?

Var hos jordmor selv i går, og fikk såvidt høre hjertelyden til baby.. Tror ikke hun likte så godt å bruke den maskina..hehe..den tregreia står veldig sentralt på pulten hennes..! Virka som hun syntes det var for tidlig å høre etter hjertelyden alt nå (i uke 17...) jaja..men vi fikk nå høre den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...