KimPossible Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Jeg selger min TFK Pro3 vogn, sort. Tøff, solid alumuniumsvogn som har vunnet designpris. Brukt i 8 mnd. Noen som er interessert?
KimPossible Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Gå inn på; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8669680 Så ser du både pris og vogn...
kaizer Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Hvordan er fjæringen på denne vognen? og hvorfor skal du selge den?
KimPossible Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 Fjæringen på denne vogna er VELDIG god... Og ejg er veldig fornøyd med hele vogna. Det er stor og god plass i sittedelen og har god regulering av rygg fra sittende til helt flat. Jeg selger den fordi jeg har en Dreamer Design joggevogn som jeg bruker mest nå etter at minsten har begynt i barnehagen, og føler det veldig unødvendig å ha en vogn som for det meste står parkert i gangen.
Gjest Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Ikke egentlig,men man får kjøpt det som tilleggsutstyr.
BIA* Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 HVordan er dreamer design vogna? Hvilken har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå