Gå til innhold

Nei, ikke en gang til...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA i mars, og nå ser det ut til at det går samme veien igjen. Testet positiv 2 dager før IKM. Stusset litt på det, siden jeg spottet litt bare fem dager etter EL. Spottet da i tre dager, så et opphold på 3 dager. Testet i dag på IKM og den var svak positiv igjen, men det kom også litt brunlig utflod på morgen. Er forberedt på det værst, men går liksom og håper at det skal gå bra... Til å bli sprø av dette!

Har tatt blodprøve(hcg) og skal til gyn. til uka.

Ser ut til å bli en bekymrigsfull helg, føler meg så låst når jeg ikke vet...

Nok om meg!

Ønsker alle lykke til med testing i dagene fremover!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, det var ikke greit å lese... Husker da jeg hadde SA, det skjedde også en helg, så den søndagen var helt for jævlig... Det verste er egentlig å ikke vite hvordan det går! Med en gang jeg fikk konstatert at det hadde gått galt var det lettere å akseptere, da fikk jeg liksom slappet av, selv om det var utrolig trist og tungt.

Håper virkelig at det går den riktige veien, og at du får en gledelig beskjed til uka. Så får du prøve å slappe av og være rolig i helga, selv om det ikke er lett.

Sender deg mange gode tanker og krysser fingrene for at det går bra!

Skrevet

Vil bare si at det ikke behøver å bety noe. Jeg hadde en light-utgave av mensen til vanlig tid da jeg ble gravid med datteren min. Blødde noen dager.

Håper det går bra! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hei Lunajenta og mamm@igjen pp4!

Takk for mange gode og kloke ord fra dere begge. Er liksom litt positiv nå, siden det ikke har kommet noe siden i dag tidlig. Men det er sant som du sier, det verste er, å ikke vite. Sist jeg hadde SA gikk jeg i mange uker å ventet på at alt skulle komme ut. Først etter 2 mndr. fikk jeg utskrapning. Legen sa hele tiden "at nå er det så lite igjen, kroppen ordner opp i dette.."

For håpe det blir kort affære om det værste skulle skje igjen!

God fredagskveld til dere begge.

Skal kose oss med mat og prøve å koble litt av nå:)

Skrevet

Riktig god fredagskveld til deg og! :)

Skrevet

Trist å lese!

Håper det går bra, skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Uff uff.. Kjenner så altfor godt igjen symptomene. Jeg har hatt 2 SA og begynte med brunlig utflod på begge.. Men i tillegg til dette fikk jeg mensmurringer og vondt i korsryggen. Smertene økte på å det unngåelige skjedde:( Har du smerter itillegg?? Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Hei Betta:)

Trist å høre at du har vært gjennom to SA! Håper det går greit med deg nå! I hvilken uke begynte du å blø og når mistet du da?

Jeg har ikke store mavesmerter. Men merker jo at det skjer noe ned i der, kommer og går litt.

Jeg har ikke spottet noe mer siden i går morgens (og for en uke siden). Er liksom litt positiv i dag. Tok en ny test i dag, og syntes streken i dag så sterkere ut en for to dager siden. Og i tillegg tok jeg en eggløsningstest hvor strekene var helt like! Jeg håper og håper!!!

Lykke til for deg, er du en prøver?

Skrevet

Uff da, kjenner følelsen, har selv mista noen ganger! Husk at mange spotter når de er gravide... mange blør også uten at det betyr noe, håper inderlig dette er tilfellet for deg!!! Det er bra du skal ta blodprøve og gå til gyn, viktig å få ordentelig svar og også få det på papiret hvis dette er en SA. Sender deg en kjempestor trøsteklem!!!!!!!

Skrevet

Takk for det!!!

Leit å høre at du også har opplevd dette, trøsteklem til deg også:)

Får leve i håpet, og satse på at det går bra.

Lykke til for deg, hvor du enn måtte være i prøvingen:)

Skrevet

Hei Høstspireønske!

Virker som om dette kan gå bra:) Bra at du ikke kjenner smerter, tror det betyr slutten.. Iallefall har det vært slik for meg. Men heldigvis er vi alle forskjellige:)

Her er min historie:

Jeg mistet første gang i uke 5, kun tre dager etter positiv test.Det begynte med brun utflod som økte på å etterhvert gikk over i en sterk menstrasjon. Andre gangen mistet jeg i uke åtte. Dette var en skikelig vond opplevelse.Begynte allerede i uke fem å få smerter, blødningene startet nesten samtidig. Holdt på slik i tre uker, ble da lagt inn på sykehuset pga STERKE smerter og myye blodtap. Dette er nå et år siden, og først nå har jeg orket tanken på å starte på nytt.

Er igang med nytt ivf forsøk nå:) Krysser fingre for at et denne gangen skal lykkes!!

Skrevet

Krysser fingrne masse for deg:)

Håper spiren klamrer seg godt fast!!!!!

Skrevet

Jeg krysser også fingrene for at spiren skal holde seg fast.

*kryss kryss*

Skrevet

Takker enda flere av dere for støtten. Har gjort dagen min bedre enn jeg først hadde forventet!

Har til og med listet meg inn på 1.trimester, og håper og bli der. Velkommen etter alle mann. og her kommer det berømte babystøvet+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...