Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Flere som ikke har kjent noen kynnere? Er i uke 37...og aner ikke hvordan de skal kjennes ut
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Du merker det ved at magen blir hard på en måte... det strammer seg inni der ei lita stund...hehe... nydelig forklaring
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hmm...kanskje jeg har hatt det bare at jeg ikke vet det da...hehe...hørtes dumt ut men
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 tror ikke jeg helt tenkte over det første gangene jeg hadde det i det første svangerskapet mitt.. var så mye annet nytt som skjedde i tia mens man gikk gravid men begynte tenke mer over det mot slutten og når jeg merka de kom oftere..
2nj♥ Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 her står det masse om kynnere..... http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/kynnere
Nr-3-i-Magen Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har heller ikke hatt det fram til nå - er 38+0. Men i går var jeg ute og gikk masse, og da hadde jeg kanskje noen... Magen blei veldig hard og knøyt seg, men bare punktvis, hvis du skjønner. Ikke hele magen, men bare et lite område midt foran eller langt nede. Veit jo ikke hvordan det skal kjennes ut, så vet egentlig ikke om det var kynnere...
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg sliter med mye kynnere. Magen blir kjempehard og så er det litt ubehagelig, men det skal ikke være vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå