Maple Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei hei Trenger råd om gode,varme, vanntette vintersko. Har lest testen i familie og barn, men vi ha råd fra dere der ute ! Gutten min bruker str 20-21, og da begrenser det endel merker. Har forøvrig ikke sett testvinneren i bladet; Viking Winterrun i noen butikker. (Bor i Trondheim) Håper på gode råd fra dere...plutselig vinter her...så nå må jeg få tak i sko !
✯sommer✯ Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Bruker kavat til jenta mi å er kjemepe fornøyd!
*Mustang Sally* Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 superfit goretex. lillegutt er 13 mnd og bruker 22 i disse. De er lette, varme og ikke glatte.
La Perla Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Vi har Viking gore-tex, de virker OK så langt.
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har gode erfaringer med Skofus sine. De koster 399,- og det synes jeg er dyrt nok til så små barn. Han er alltid tørr og varm på beina. Impregnerer innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå