Gå til innhold

beklager "ekkle" detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har tykk/slimete utflod? det har jeg. normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det så og si hele svangerskapet. (Både dette og forrige...)

Skrevet

Lukter det annerledes? Jeg fikk vite at det er veldig normalt å få sopp i sjeden under graviditet....jeg hadde også kun tykk utflod, men kan ikke si jeg merket noen rar lukt. Canesten er i såfall tingen! Snakket med jordmor i forrige uke, og hun sa det er normalt med mer utflod enn vanlig under en graviditet. Etter en canesten kur, har jeg kun tyntflytende utflod!

Skrevet

Jepp, og dagen etter at jeg har hatt sex kommer det alltid masse og ser ut som snørr. Som om jeg har pussa nesa skikkelig, bare med tissen i steden, liksom... Grøss.. Ganske ekkelt!

Er det noe skummelt? Prøver å tenke at det sikkert ikke er noe, siden det alltid er dagen etter sex, men er litt bekymra....

(Veldig anonym denne gangen, regner med at det er greit...)

Skrevet

Da er det nok en sopp infeksjon du har. Dette er helt normalt grunnet alle hormonene under en graviditet.

Det som er viktig er at både du og samboer går på kur, hvis ikke ender dere opp med å smitte hverandre.

Legen min anbefalte en 6 dagers kur av canesten med krem. Ikke bruk applikatoren for å sette inn pillene vaginalt, bruk heller finger som om du setter inn en vanlig tampong. Og kremen smører du rundt kjønnsorganet 3 ganger om dagen også en stund etter at pillekuren er ferdig. Canesten fåes kjøpt reseptfritt på apoteket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...