Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har kjent det samme som meg?

Jeg har tiden (små øyeblikk) hvor jeg har stikkinger i magen. Da bare på høyre side og de er smertefulle. Jeg har også voksesmerter i lysken, men dette er noe annet. De gjør veldig vondt, slik at jeg må bøye meg fremover, men er over på et øyeblikk - og jeg er da like fin igjen. Dette kan skje ca. 2 ganger om dagen.

Hva kan dette vær for noe? Kynnere? Kjenner man ikke kynnere i hele magen?

Er i uke 16+.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også det samme fra uke 16 , spurte jordmor om det og hun sa det var helt normalt.

Hos meg kjentes det nesten ut som om noen stikker en nål i magen. Ikke samme type smerte som strekkingene som kommer og går. Men jordmor mente at det kom av samme grunn: livmoren som utvider seg.

Har det ikke så ofte nå lenger, er 20+0. Når jeg har kynnere blir magen steinhard en liten stund før den løsner igjen. Gjør ikke vondt. Kjenner at musklene trekker seg skikkelig sammen for så å slappe av igjen.

Skrevet

Etter hvert som livmoren øker i størrelse vil du kunne kjenne at båndene som er med på å holde den på plass strekker på seg. Er nok det som skaper den skarpe smerten, hadde å en del av disse "stikkende" smertene når jeg var rundt uke 15,16. huske at ting vokser fort nå

Skrevet

Ja det kjenner ut som om noen stikker meg med en nål. Slår meg til ro med at det bare er voksesmerter jeg da.

Takk jenter!

Skrevet

hei 18 uker i dag... har hatt sånne smerter i magen jeg oxo... akkurat som nåler... veldig vondt... men det gir seg sikkert om ikke så lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...