Vladimir og Estragron Skrevet 27. oktober 2006 #1 Del Skrevet 27. oktober 2006 Gutten min er tolv uker gammel, han har lagt fint på seg og er god og rund. Vi har egentlig ikke hatt noen ammeproblemer før nå. MEN i det siste har han begynt å rive og slite i puppen etter å ha drukket i bare fire minutter. (DEt må sies at han har hatt et godt sugetak, og drukket fort fra dag en). Hvis vi skifter pupp, drikker han i nye fire minutter før han begynner å "krangle" igjen. Helt umulig å få han til å drikke lenger. Det virker som om han bare vil drikke mens melka renner, og nekter å ta ettermelken som ikke renner ut på samme måte. Jeg har sjekka, og det er alltid mye melk igjen i puppen når lillegutt forlanger at vi skifter pupp. Så spørsmålene mine er: Er det mulig at gutten får nok mat når ammingen bare tar åtte minutter? Og hvordan skal jeg få ham til å drikke litt lenger på en pupp av gangen? Han bæsjer ca en gang i uka. Masse gul, men veldig løs avføring. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6852361-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-med-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 12 uker er standard økeperiode, det er mulig at du trenger å tilby puppen oftere. da får du mer melk. Men er af gul så får han fløtemelken, ja. Ta dere noen økedager, slapp av, sov når han sover, så går det så fint så... Pass på puppen din, du må unngå å bli sår, ikke la ham bite! Du kan forresten prøve "svitch nursing" frem og tilbake mellom dem, det øker melken godt også. Eller rull den andre brystvorten mellom fingrene, da kan du få en ny utdrivingsrefleks og melken renner igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6852361-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re-med-dette/#findComment-6852819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå