Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er i det siste blitt sterkt plaget med hodepine. Trodde bare slikt kom i begynnelsen av et svangerskap. Er nå i uke 17. Hvordan kan jeg bli kvitt plagen?
Frk. Vable Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har også hatt det hele tiden, men kjenner det begynner å avta så smått nå, og jeg går over i uke 18 på søndag. Kjenner det veldig godt når jeg stresser litt, så mitt råd er å stresse ned og ta det med ro. Det har iallefall hjulpet meg den siste uken eller to.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for svar! Kan nok komme litt pga. stress ja. Skal roe meg ned og sove litt mer. Så fint å få et svar hvor det ikke står : Dette er farlig...osv. Litt lettere hverdag skal jeg nok klare å få meg:) Venter selv nr. 2 i april:)
Heihvordetgår Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har også det samme problemet, hatt det daglig siden forrige helg. Det som har hjulpet meg er å få massasje, og å slutte å ligge på magen. Jeg har også en slik nakkepute som man varmer opp i mikro, men har ikke mikro lenger, så den får jeg ikke brukt lenger.
Frk. Vable Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Når er terminen din da? Hvor gammel er førstemann? Min termin er foreløpig 2.april og har en datter på 3 og et halvt. Du får sove ut i helgen!!! Det skal jeg! Eller, blir nok ikke noe langsoving, men skal bare kose meg og ta det heeelt med ro! Se en god film og spise masse snop!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå