Gå til innhold

En liten oppdatering fra litho ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på ahus til hystoscopi. Jeg møtte verdens koseligste opr.sykepleier og legen var like hyggelig og behagelig. Det var jo bra, for dette hadde jeg gruet meg veldig til!

Det var litt ubehagelig, men ikke smertefullt. Han fant en bitteliten polypp og han var helt sikker på at denne ikke hadde vært noen årsak til mine aborter. Han ville heller ikke gjøre noe med den siden den var så liten. Han mener at det er hormonell støtte som er nødvendig ved neste svangerskap. Så før jeg gikk derfra sa han "sett i gang og bli gravid, du". Dette var akkurat svaret jeg håpet på, og også trodde på selv.

Dermed var det på`n igjen i går, lithomannen måtte trå til med sine oppsparte smågutter. Tror el var på tirsdag, så dette var nok lovlig sent, men det finnes kanskje en liten mulighet..? Så nå er det bare å vente på ikm 6. nov...

Har det fortsatt forferdelig travelt hele tiden, men det er muligens i ferd med å løse seg litt i forhold til jobben og fridagen min, noe som vil hjelpe utrolig mye...

Håper jeg snart har tid til å følge dere her inne igjen!!!

Savner dere veldig!!

Klem

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Litho :)

Så flott at det gikk fint på hystoscopi.Jeg skal ha det samme inngrepet den 17 november,for å fjerne en livmorpolypp...Jeg får lapraskopi med det samme jeg er inne,så hele moroa foregår i full narkose.Jeg gleder meg til å få det overstått,slik at jeg kan begynne på ny frisk igjen...

Håper det roer seg på jobben din snart,slik at du får senket skuldrene og lagt forholdene til rette for et flott svangerskap...Håper det blir vår tur snart jeg...C";)

Gleder oss virkelig til å se mere av deg her inne Litho...

God klem :)

Skrevet

Men det var da eigentleg gode nyhende, ikkje sant? Sjøl om "sett igang og bli gravid" kanskje er lettare sagt enn gjort... Ettersom eg skjønar, står det i alle fall ikkje på innsatsen, og det er bra! :)

Skrevet

Så godt å høre fra deg igjen, litho :-) Vi har savnet deg her, vet du! Jeg har tenkt på deg ofte og det jeg viste du måtte igjennom og hvor mye du gruet deg til det. Godt å høre at alt gikk så fint! Skikkelig motiverende å sette igang med prøving nå, tenker jeg. Vi ligger ganske likt i løypa. Jeg har også ikm 6. november men tror ikke jeg har hatt el ennå - kanskje det var i går? Jeg er ikke helt sikker, så derfor ingen grunn til å slutte prøving ennå denne perioden :-) Sliter litt med små-blødninger etter den siste SA'en og har derfor ikke helt kontroll med hvor jeg er i syklus. Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...