Gå til innhold

Hvordan få småen til å lye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fått seg en ny hobby og det er å trykke av og på knappen på TV, vi har prøvd alt men ingenting hjelper han skal trykke på den kvappen. Det poffer jo sånn i TV av og til når han trykker så mye og det syns jeg er litt skummelt. Om dagen dar vi ut kontakten eller setter noe foran så han ikke kommer til men om kvelden når vi har TV på så kan vi ikke det og da SKAL han trykke.

Og han vet utrolig godt at han ikke har lov for han ser på oss og gliser fra øre til øre før han trykker også er det kjempegøy når vi kommer og skal ta han da så da må han trykke noen ekstra ganger. Har lurt på om vi skal døpe han om til Emil.....:)

Det er ikke bare TV han gjør som han ikke har lov til da men det er den store er den store hobbyen no.

Noen som har noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må bare fortsette å ta han bort og si nei med streng stemme, til slutt skjønner han det. Jenta mi elsker å trykke på fjernkontrollen, og vi har lagt den på et sted hun ikke når den og sagt nei det er mamma sin. Men nå i det siste så har den faktisk fått ligget i fred på stuebordet og hvis hun tar den så er det for å gi den til oss. Da sier hun "takk-takk" Hehe... :o)

Hun er forresten snart 14 mnd. Så ikke gi opp, det nytter til slutt.

Skrevet

Ja vi gjør det men han gir seg ikke, lite stabeist haha. Han er 14 mnd, håper han kommer seg med alderen :)

Han har hatt sin runde med fjernkontrollen og men den er ikke så veldig gøy lenger, bare innimellom når jeg skal bruke den.

Jeg er 30 uker på vei med neste mann og har en del problemer med kynnere og bekkenløsning så det er ikke så lett å løpe etter han hele tiden heller. Får bare bite tennene sammen og håper ting blir bedre :)

Takk for svar :D

Er det noen andre som har noen gode tåd så mottas de med TAKK :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...