Gå til innhold

Anfall

PetuniA *HøygraviD*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det bare er junior i min mage som får sånne riste anfall av og til. Det kjennes ut som om han vinker i veldig stor fart med hendene sine. Er egentlig litt redd for at han kanskje er syk? Men så har jeg aldri vært gravid før da,så vet ikke om det er normalt eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De varer vel ikke så lenge? Min har hatt noen litt sånn "spasme-aktige" bevegelser innimellom... særlig hvis jeg har bøyd meg framover. Klager på plassen :o)) Veninnen min hadde samme opplevelse regelmessig da hun gikk gravid, og ingenting galt m hennes baby ihvertfall :o))

Skrevet

har også opplevde det tidligere i svangerskapet.. lenge siden nå da, men jeg lurte nesten på om babyen hadde epilepsi(heter det sånn?) eller noe sånt jeg, hihi, men nå har hun sluttet med det... så sikkert vanlig det også som så mye annet:)

Skrevet

Jeg og tenkte på epilepsi ( vet heller ikke hvordan det skrives...), men det varer ikke lenge nei... Så da er det ikke noe jeg trenger å bekymre meg over med andre ord? Ettersom flere har merket noe lignende..

Skrevet

Dette har jeg også opplevd:0)

Har snakket med jormor om det å hun sier at bebisen bare tisser....å får litt frysninger etterpå:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...