Gå til innhold

Huff, ang dåp.....


Benni-min

Anbefalte innlegg

Vi skal ha dåp 12.nov. Nå begynner jeg å få lettere panikk.... Hva må jeg huske på??? Vi skal være 16pers med stort og smått. Skal ha koldtbord som vi skal lage mye på selv. Hva "hører med" på det? Vi skal bestille div salater. Ha karbonader og kylling selv....Aner ikke pynt på maten...tomat og agurk?

Er det noe jeg burde huske i kirken? Hva med pynt hjemme? Jeg har kjøpt servietter med dåpsmotiv og blå lys. Tenkte å bestille et par blomsteroppsatser.... Har jeg husket alt??? Ja, vi baker også kaker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes vel ingen regel for hva man må og ikke må. Legg vekt på det du selv synes er viktig, så blir det nok veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes helt greit ut det du allerede har tenkt på synes jeg:-) Brus, kaffe og te kan jo være greit å ha i orden. Vi hadde og koldtbord, pyntet med agurk, tomater, stekt løk på karbonader, litt dill og reker, det ble kjempe fint. Synes det høres ut som du har tenkt på alt, jeg. Kan være greit med et eget bord med en fin duk og blå lys på for gavene, så kan alle se på gavene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres absolutt ut som om du har husket alt til dåpen!

 

Var selv litt stresset før dåpen, men så bestemte jeg meg for å slutte med det. (Og klarte det nesten!) :o)

Det er jo bare nærmeste familien som kommer, så om noe går bittelitt på skjeve så gjør det garantert ingenting. Sikkert ingen som merker engang!

 

Var jo også så heldig at jeg hadde en snill svigermor som kom kvelden i forveien og hjalp til med handling og matlaging. Men selv om min dåp foregikk stille og rolig, så er jeg nå allikevel glad for at det er over... :o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med noe artig pynt på bordet. Vi pynta med blå sløyfer og noen fine blå sommerfugler som jeg fant på en gavebutikk (Black&White). Det er bare å bruke fantasien.

 

Og så en ting til som var veldig godt: To venninner styrte på kjøkkenet mens vi var i kirka, kjempedeilig å slippe å tenke på det, og alt var klappet og klart når vi kom fra kirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...