Gå til innhold

Dere som kjente festesmerter..se hit please!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde sinnsyke smerter i magen som strålte ut til sidene 8trodde nesten det var blindtarmen) og strålte også helt bak i rumpa.... Var helt merkelig smerte. Var veldig vondt og jeg trodde faktisk det kunne ha vært en cyste som hadde sprukket da smertene ga seg. Fikk nemlig et sånt rart nedtrykk i skjeden som ikke ga seg frem til IKM. Føltes til tider som jeg hadde UVI faktisk.....

Som du skjønner trydde jeg det var alt annet enn gravid i alle fall.

Smertene kom 8 dpo og varte 2-3 timer på det verste. Men det murret bra gjennom hele dagen.....

Hei...

Jeg kjente det..Det startet tidlig,men ble bare sterkere og sterkere jo nærmere ikm jeg kom;o)

Jeg testet positivt med cb digital 3 dager før jeg ventet mens;o)

Det var som menssmerter som ble vondere og vondere..

Masse lykke til,håper og se deg her med spire i magen snart!!!!;o)

Annonse

Hei, kaster meg på denne jeg.. vet det er umulig for dere å svare, men prøver likevel!

Altså, tatt to positive grav.tester, to dager før ikm som er i dag. Skal i utgangspunktet være 4 uker i dag, MEN.. har begynt å lure litt på om jeg kan være lenger.

Sist TR kom nemlig to dager forsent, og det har nesten aldri skjedd, det var en svark blødning som kom og gikk litt, men med veldige mensensmerter, noe jeg heller aldri pleier å ha..

Testet flere ganger og da med negativt resultat,så slo meg til ro med at det var mensen..til nå..;)

Symptomene jeg har nå har jeg hatt siden før jeg fikk denne blødningen rundt tr-tid.

Hva tror dere??!!

Noen med lignende erfaring??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...