Gå til innhold

Har det noe å si om man begynner på neste forsøk umiddelbart?

Anbefalte innlegg

jEg har fått beskjed om å vente 1 mens før jeg kan få ringe inn mensen igjen. Ser at noen her får starte opp igjen allerede på neste mens. Hvorfor så forskjell?

Har man mindre sjans for å lykkes hvis man er for snar til å starte opp igjen eller? Lurer bare på hvorfor de i Oslo vil jeg skal vente......det er i bunn og grunn uutholdelig å gå å vente slik. Men hvis det gir det beste resultatet, venter jeg gjerne.

Fortsetter under...

grunnen til at jeg får starte med en gang er at jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus (altså ingen hormoner eller noe), så når mensen kommer nå, så er det min vanlige mens, og da kan jeg starte på nytt igjen..

(ble litt vanskelig forklart dette)

Jeg fikk starte med en gang denne gangen. Enda jeg bruker masse hormoner. Er veldig spent på hvordan det går!

Særlig siden jeg har opplevd at kroppen har tålt mindre for hver runde. Men jeg er virkelig villig til å prøve.

Egentlig kom forsøket som en reddende engel. Kjente jeg var på vei langt ned siden det 3.forsøket ikke gjekk bra heller.

Forrige gang fikk vi beskjed om at vi måtte vente en syklus før vi startet opp igjen.

Er vist flere som har fått forskjellige beskjeder om saken også.....

Det kan jo være at det egentlig handler mest om kapasiteten til klinikken der & da?

Tror egentlig det dreier seg om kapasiteten, som ano`num skriver.

Jeg fikk starte opp med frys nr2 med det samme, og tror ikke det var uheldig for kroppen, for slimhinna var kjempefin ved UL...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...