Gå til innhold

Kan det gå galt igjen?????????

Anbefalte innlegg

Våknet i dag med en forferdelig følelse. Jeg vet jeg sikkert er litt hysterisk (i følge venninna mi), men jeg føler det samme har skjedd som i sommer. Puppene ble kjempeømme etter jeg fikk det positive svaret, men i dag er de like "triste" som før. Ellers har jeg ingen symptomer verken på det ene eller det andre. Noen som kan hjelpe/trøste/har erfaringer/ eller gode råd?

Holder på å eksplodere

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6851459-kan-det-g%C3%A5-galt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har lest at puppene kan skifte på å være ømme fra dag til dag. Forandre seg i løpet av dagen. Mange går et helt svangerskap gjennoom uten ømme pupper i det hele tatt..

Jeg er sikker på at du er gravid fordi. Men tenker at man ofte tenker det verste, fordi man er vant til at det ikke skal gå veien. Du blør ikke, har ikke vondt.. Jeg er sikker på at det er en flott spire i magen din jeg Åleby.

Det er veldig mange som ikke får sympt før man er i uke 6-7, og enda senere også

Ta det med ro, om du klarer, og prøv og nyt at du har en liten spire i magen din :)

Takk Gøril.

Håper det snart går din vei, og alle andre også for den del.

Uansett kan man bare bli sterkere av alle disse erfaringene, eller???

Lykke til videre.

(P.S. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere, og lurer på hvor jeg har vært alle disse årene???)

I svangerskapsboken står det at symptomene kommer og går og at det er helt normalt. Puppene forandrer seg også fra ømme til å ikke kjenne noe, i følge venninner av meg.

Så dette går nok bra:o)! Må jo bare ha troen ikke sant...................

Men skjønner engstelsen din, man satser så mye på å lykkes og har så mye å tape.

Sender lykkevibber til deg:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...