Gå til innhold

Help!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt info...jeg har gått på Primolut i 10dager, dette er tabletter som utsetter menstruasjonen... Grunnen er enkel..reiser til Spania på ferie snart og ville ikke ha tr på besøk da :) Derfor startet jeg med disse tablettene, utskrevet av lege, rett før jeg forventet mens denne mnd. Skulle normalt hatt mensen igår, etter å ha sluttet på disse tablettene...men den har ikke kommet... Derfor tok jeg en test nå...og den viste positiv... :-/ Men jeg tør ikke slippe gleden ut enda.... Noen som aner om disse pillene (Primolut) kan ha en påvirkning slik at testen viste positiv...eller? Øhh...ekkelt å ikke vite...særlig når man håper så iiiiinderlig.. :) Har jo mest lyst til å ringe min kjære og bare juble...men jeg vet da søren jeg...blir bare så skuffet begge to hvis det er tablettene sin "feil" at testen viste positiv... Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj... vet lite om slike tabletter... men rart at de skal kunne virke inn på en test... ville ringt legen eg!!

Lykke til ihvertfall!!!!!!!!

Skrevet

Les pakningsvedlegget til grav.testen du. Lurer på om det står noen medikamenter der som kan påvirke. ELler du ringer lege med en gang og kommer inn ASAP :o) Du KAN ikke gå å lure på dette hele helga vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...