Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er så lei av bureakratiet. Har kjempet 3 måneder for at få en fastlege...er dansk og skal nu kjempe for at få fødselspenger. Griner hele tiden. Har ikke sovet hele natten pga bekymringer. Kan ikke sove nu, da overboen bygger om, så veldigt mye bråk og kan heller ikke tale i telefon pga det. Jeg orker ikke gå utenfor en dør. Så jeg kan ikke få løst problemerne. Jeg er så lei av det hele. Hovedpine. Bekymret for den lille, som sparker når der er for mye bråk. Jeg kan ikke mere!
Gjest Riga19 - jente 14.10.06 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Æsj, det jævla byråkratiet og naboer som skal bygge om!:-/ Er godt kjent med begge, for jeg dro til fastlegen min i desember i fjor for å få hjelp (henvisning til psykolog), men jeg blei bare en kasteball i systemet, og fikk ikke hjelp før i september, og det var ikke engang hos en ordentlig psykolog! Og der kjæresten min bodde i sommer (overnatta der når jeg var i Oslo) så bygde de i nabohuset fra klokken 7, og da sier det seg jo selv at en ikke får så mye søvn når en ikke greier å sovne før i 4-5 tida. I slutten av august flytta vi sammen til et nytt sted, og der var det selvsagt byggearbeid i garasjen slik at hele blokka rista og bråka, i tillegg til at naboen liker å bore i veggene! Det er til å bli gal av, og når man sliter fra før av kan dette knekke man helt!:-( Håper du får en fastlege og fødselspenger, og kanskje du kunne snakke litt med naboen angående bråket. Og prøv å ikke bekymre deg for den lille...det er ikke så bråkete inni alt vannet den ligger i, så den har det nok bare bra!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå