Gå til innhold

November: Hvor mange dager igjen nå november damer??? Å hvordan er formen???

Anbefalte innlegg

Her er det 11 laaaaaange dager igjen, jeg er veldig tung i kroppen nå, å trøtt hele tiden...så jeg regner med at dette blir veldig lange dager nå framover!!

Håper dere har det fint, å så vil jeg nå benytte anledningen til å ønske dere alle hjertelig lykke til :)

Kos og Klem fra meg :)

Fortsetter under...

Jeg har 19 dager igjen.

Er kjempesliten, har to barn fra før, bekkenløsning og kraftige kynnere, masse vann i kroppen, sover dårlig og i det hele tatt.. Sutre, sutre..

Skal bli deilig å bli ferdig med dette svangerskapet!

Ønsker også lykke til til dere alle, snart har vi babyene våre på utsiden og kan koooooooose oss!!

Her er det også 11 dager igjen, men de blir nok ikke lange i det hele tatt. Synes tiden flyr avgårde jeg og plutselig sitter jeg vel der og er blitt mamma. Synes det er helt surealistisk og det går nok ikke opp for meg før barnet er kommet ut. Sover sinnsykt dårlig om natta, er opp hver time, men har jo permisjon så jeg sover litt på dagene å da går det greit. Har litt vondt her og der jeg også, men føler meg i bra form. Det hadde vært rart å gått å vært høygravid å ikke skulle kjennt på noe som helst også.

Ønsker dere alle masse lykke til :)

Jeg har 21 dager igjen i dag - er vel fødeklar da!? Hmm, føler meg ikke fødeklar helt ennå, men det kommer vel forhåpentligvis snart... Det begynner jo og bli litt tungt, men jeg har hatt et veldig uproblematisk sv.skap så jeg er ikke kjempelei ennå. Formen er fortsatt fin. Gleder meg veldig til å møte babyen, men synes også det er litt surrealistisk. Skjønner det vel ikke ordentlig før jeg holder han i armene :) Spennende og skummelt!

Lykke til alle novembermammaer!

JEg har 14 dager igjen. Nå går det sakte. JEg har også hatt et veldig uproblematisk svangerskap. føler meg kjempeheldig. men fant mine første strekkmerker igår og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn dem. er så redd for at de skal ta over hele magen min. huff, det er sikkert egoistisk å tenke sånn. men nå er det liksom blitt enda en grunn til at jeg ønsker at han skal komme litt før tiden.

Her er det også 14 dager igjen. Sliten nå altså.. Har tatt modningsakupunktur en gang og skal på mandag, så håper noe skjer da!! Akupunktøren som også er jordmor mente at jeg hadde fødepuls, og jeg klynger meg til det halmstrået jeg...

Annonse

9 dager igjen! Har veldig til menssmerter og korsryggsmerter i dag, har hatt det siden i natt, sov kun i tre timer..... Sov fra halv ti til halv tolv i formiddag da, håper virkelig at det blir snart nå!!!

Jeg har 13 dager igjen...

Formen er igrunn grei, men jeg er veldig trøtt. Sover dårlig og lite om nettene. Gleder meg til å bli kjent med det lille barnet!

Kose, holde, stelle, varme... ;-)

-og selvfølgelig våkenetter, gråting, bæsjebleier og resten som hører til... ;-)

Annonse

22 dager igjen.. Formen er egentlig fin, men er er veldig klar for å bli kvitt kulemagen og å få pusten min tilbake.. Håper så inderlig at jeg ikke blir gående på overtid.. Blir en spennende måned for oss alle:)

21 dager igjen. Har jobbet helt til nå pluss at jeg har to jenter på 4 og 6 så det har vært full jobb helt til kvelden. Håper derfor jeg får noen dager/ uker før fødsel til bare å ruge og kose meg! Lykke til alle november damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...