Gå til innhold

Gravid eller gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg så mye menssmerter og stikkinger i magen at jeg løper inn og ut på doen i ett sett og ser etter TR! Men jeg har en veldig sterk følelse av å være gravid, hvis jeg ikke er det tror jeg at jeg har en litt for god fantasi... Har hatt murringer og stikking i underliv/mage siden noen dager etter EL, litt ømme puper innmellom (men dette kommer og går, rart), ikke så god matlyst om morgenen. Har plenty med symptomer, men denne murringen er helt ekstrem - det gjør faktisk vondt noen ganger. Og jeg kjenner aldri noe før mensen kommer, har bare disse murringene de to første dagene med mens. Har testet neg to ganger, forrige torsdag og midt på dagen på tirsdag. IKM var tidligst onsdag, vanligvis er vel i dag mer sannsynlig som IKM.

Skal teste i morgen, men hvis jeg ikke er gravid nå så synes jeg det er veldig rart? Noen som har opplevd slike murringer i lang tid UTEN å være gravid? Hvis dere ikke vanligvis har det slik da, før mens..

I tillegg har jeg blitt avhengig av BIM, så jeg må bare skynde meg å bli gravid slik at jeg kan begynne å få gjort noe igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri opplevd dette uten å være gravid ;)

ta en test med morgenurinen, ikke den midt på dagen.

er høyere konsentrert og med mere hcg den fra natta :)

Lykke til

*krysser fingre og tær*

Skrevet

Skal nok teste på morgenen ja, klarte bare ikke å la være på tirsdag.. Har to barn fra før, så jeg burde jo kjenne kroppen min godt nok til å kunne kjenne om jeg er gravid eller ikke.

Men det er første pp, så jeg har ikke lov til å være så utålmodig - men hadde ikke alle disse symptomene vært her, så hadde jeg antageligvis ikke tenkt så mye på det...?

Takk for oppmuntring - ønsker deg også lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...