Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vi vet ikke kjønnet, kunne ikke se det på ultralyden. Men vi har navn klare da:) Hva syns dere? Gutt : Kasper Jente : Melina (dere trenger ikke si at kasper et kardemommeby navn, for det er vi klar over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kasper er kjempe fint! Likte ikke fult så godt Melina, men så er jeg fryktelig vanskelig i forhold til jentenavn da... kommer til å få en navnløs en selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #3 Del Skrevet 27. oktober 2006 synes Kasper er et nydelig navn samtidig som det er litt barskt! melina var ett søtt jente navn! koz juni-baby ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 27. oktober 2006 #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Syntes begge navnen var veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kjempefine navn! Tenkt på Kasper selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #6 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes Melina minner for mye om det latinske ordet for ondartet svulst..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 28. oktober 2006 #7 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kasper er et veldig bra navn Melina likte jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #8 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg syns melina minner for mye om det latinske ordet for blodig avføring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #9 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fine navn ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå